Igényelj új jelszót, ha nem emlékszel a régire!

Intézd pénzügyeidet az internetbankban vagy az új MobilBankban!

Új jelszót igényelek
Igényelj új jelszót, ha nem emlékszel a régire!

Szeretnél kényelmesen, otthonról bankolni az OTP Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásával (OTPdirekt internetes szolgáltatás, OTP InternetBank, OTP MobilBank)? Már kötöttél is erre vonatkozó OTPdirekt szerződést, de nem emlékszel az internetbanki belépéshez szükséges jelszavadra vagy az azonosítódra?

Igényelj néhány lépésben új jelszót

Készítsd elő

  • a betéti kártyádat,
  • a fizetési számlaszámodat (kétszer 8 számjegyből álló, 117-tel kezdődő számsor),
  • a mobiltelefonodat.

Hogyan zajlik az új jelszó igénylése?

Az OTPdirekt internetbank bejelentkező oldalán kattints az Új jelszót igényelek linkre és kövesd az alábbi lépéseket:
 

  1. Betéti kártya- és fizetési számla adatok

    Add meg a betéti kártyád utolsó 10 számjegyét és a telekódodat, ami alapesetben a számlaszám utolsó 3 számjegye! Gépeld be a képen látható ellenőrzőkódot!

  2. Megerősítés SMS-ben

    Kapsz egy biztonsági kódot SMS-ben arra a mobiltelefonszámodra, amit regisztráltál az OTPdirekt szolgáltatásodhoz. Ezt a kódot kell begépelned a jelszóigénylő felületen.

  3. Személyes adatok és bankolási szokások

    Meg kell adnod a születési idődet. Néhány ellenőrző kérdésre kell válaszolnod a bankolási szokásaiddal kapcsolatban.

  4. Belépés az új jelszóval

    Ha minden kérdésre megfelelő választ adtál, megadjuk a felhasználói azonosítódat és SMS-ben elküldjük a belépéshez szükséges, 24 óráig érvényes ideiglenes jelszavadat. Már csak be kell lépned az új jelszavaddal és meg kell változtatnod.

     

    Új jelszót igénylek

Nem sikerült új jelszót igényelned?

Ebben az esetben valószínűleg tévesen adtad meg valamelyik adatodat, vagy egy kérdésre nem adtál helyes választ.

Próbáld meg újra a jelszóigénylést, vagy menj be bármelyik OTP bankfiókba, ahol kollégáink segítenek neked!

Felhívjuk a figyelmedet, hogy az új jelszó igénylés online nem elérhető az alábbi esetekben:

  • kereskedelmi banki ügyfelek esetén,
  • lakossági ügyfelek esetén, ha
    több OTPdirekt szerződéssel rendelkezel,
    csak hitelkártyával rendelkezel, betéti kártyával nem.

Regisztrálj az új MobilBankra!

Szeretnéd kényelmesen elérni az internetbank kiemelt szolgáltatásait a mobilodon is? Regisztrálj az új OTP MobilBankra, és intézd a pénzügyeidet egyszerűen a mobilodon!

OTP MobilBank letöltésAndroid 7.0 és e felett, iOS 12.0 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Az új InternetBank és MobilBank használatához szükséges az új Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése. Ehhez a meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal csak egy gyors regisztrációra van szükség, melyet az OTPdirekt internetbankban, a SmartBankban (meglévő SmartBank regisztráció esetén) vagy az új MobilBank letöltését követően is elvégezhetsz.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új MobilBank alkalmazás nem elérhető.