Több bankszámlát is kezelnél egy helyen?
Az OTP OpenBank szolgáltatással ezt is megteheted
Mi az OTP OpenBank?
Az OTP OpenBank szolgáltatásával a más bankoknál vezetett számláidat is megtekintheted, így egyetlen felületen kontrollálhatod pénzügyeidet: elég csak az OTP új internetbankjába vagy mobilalkalmazásába bejelentkezned, és megtudhatod, mennyi pénz van a más bankoknál vezetett számláidon, illetve hogyan alakult a számlatörténeted.
Ehhez csak regisztrálnod kell az OTP Bank megújuló internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatására (OTP InternetBank, OTP Bank Mobilalkalmazás).
Mely bankoknál vezetett számláid egyenlegét érheted el így?
Az OTP Bank felületein jelenleg a következő bankoknál vezetett számlák egyenlegét tudod megtekinteni: CIB Bank, Erste Bank, GRÁNIT Bank, K&H Bank, MBH Bank (ex-MKB és ex-Takarékbank), Raiffeisen Bank, Revolut.
Nem látod a bankodat? A szolgáltatásban együttműködő pénzintézetek listája bővülni fog, ezért a közzétett információkat folyamatosan frissítjük.
Hogyan működik?
Lépj be az új internetbankba vagy a mobilbankba!
Nem regisztráltál még az új OTP InternetBankba és OTP MobilBankba?Ha már használod az OTPdirekt internetes szolgáltatást vagy az OTP SmartBankot, a felületek kipróbáláshoz csak egy gyors regisztráció szükséges.
Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.
Regisztráld be a másik banknál vezetett számládat!
- Az internetbankban a nyitóoldalon a számláid alatt, a mobilbankban a számláid mellett válaszd a számla hozzáadása lehetőséget!
- Add meg, melyik banknál kezelt számládat szeretnéd látni az OTP Bank felületein, valamint a további szükséges adatokat!
- Ezután átirányítunk a választott bank felületére, ahol engedélyt adhatsz az OTP Bank számára, hogy elkérje a számlád adatait.
- Máris láthatod a választott számlád egyenlegét az OTP InternetBankban és az OTP Bank Mobilalkalmazásban, és a külső banki számlatörténetedet is megtekintheted.
Új internet- és mobilbank
Regisztrálj új digitális csatornáinkra, ahol egyszerűen indíthatsz utalásokat, követheted költéseidet és push üzenetben is értesülhetsz a pénzmozgásokról!
Az új OTP Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást az OTPdirekt internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe.
A
használat megkezdéséhez mindössze egy rövid, egyszerű regisztrációra
van szükség, ekkor tudod megkötni az új internetbank és az új mobilbank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.
Attól függően, hogy emlékszel-e a jelenlegi internetbankos belépési adataidra (Internetbank azonosító, számlaszám, jelszó), két módon tudsz regisztrálni.
Gyakran ismételt kérdések
A hozzáférési engedélyek banktól függően egy idő után lejárnak, ekkor meg kell őket újítanod. Az engedély megújítása hasonlóan egyszerű folyamat, mint a számla hozzáadása volt.
- a számla oldalon kattints a Megújítás gombra,
- ha szükséges, add meg a másik banki ügyfél-azonosítódat,
- fogadd el a nyilatkozatot,
- ezt követően átirányítunk a kiválasztott bank felületére ahol engedélyezni tudod a hozzáférést, erre 15 perced lesz.
Igen, mind az új OTP InternetBankban és az OTP Bank Mobilalkalmazásban is.
Még nincs lehetőséged átutalást indítani másik banknál vezetett számládról, de hosszú távú terveink között szerepel ennek biztosítása is.
A hozzáférési engedélyt az új internet- és mobilbank Számláim oldalán, vagy a bankod online felületén bármikor törölheted.
Nem, az OTP OpenBank szolgáltatásunk csak új internet és mobilbankban érhető el.