Átutalások egyszerűen
Utalást indítokMilyen átutalásokat indíthatsz az új internet- és mobilbankban?
Azonnali átutalások
- azonnali utalások az év bármely napján, a nap 24 órájában
- új
címzettnek, vagy meglévő Partnereknek
- belépés után lépj az Utalás/ Új utalás menüpontra
- válaszd ki, hogy kinek szeretnél utalni
- válaszd ki melyik számládról szeretnél utalni
- töltsd ki a kért adatokat és hagyd jóvá az utalást
Számlaszám helyett a kedvezményezett másodlagos azonosítóját, vagyis a mobiltelefonszámát, e-mail-címét, adószámát vagy adóazonosító jelét is megadhatod az utaláshoz.
- Lehetőség van SEPA és bankon belüli deviza utalásra is, melyet az Utalás/ Új deviza utalás menüpontból érhetsz el.
Azonnali utalások az év bármely napján, a nap 24 órájában.
Új címzettnek vagy meglévő Partnereknek is utalhatsz az Utalás/ Új utalás menüpontban.
Számlaszám helyett a kedvezményezett másodlagos azonosítóját, vagyis a mobiltelefonszámát, e-mail-címét, adószámát vagy adóazonosító jelét is megadhatod az utaláshoz.
Lehetőség van SEPA és bankon belüli deviza utalásra is, melyet az Utalás/ Új deviza utalás menüpontból érhetsz el. Bővebben
Számlabontó szolgáltatás
- ha Te fizettél ki egy barátokkal, társasággal közös számlát (pl. közös vacsora), a Számlabontóval szétoszthatod az összeget a résztvevők között, és a rájuk eső részt fizetési kérelemmel elkérheted tőlük
- a kifizetett összeget akár egyenlő arányban, akár egyénenként más-más összegben is szétoszthatod a résztvevők között
- az összeget az OTP MobilBankban szereplő partnereid között tudod szétosztani:
- válaszd ki azt a tranzakciót, amit szét szeretnél osztani
- kattints az Összeg szétosztása gombra
- a kereső segítségével válaszd ki az OTP MobilBankban lévő partnereid közül, hogy kik között szeretnéd szétosztani a számlát, vagy vegyél fel új partnert és írd be az összegeket, amelyeket be szeretnél kérni tőlük
- ha az ellenőrzőoldalon minden megadott adat helyes, válaszd a Fizetési kérelmek elküldése lehetőséget
Ha Te fizettél ki egy barátokkal, társasággal közös számlát (pl. közös vacsora), a Számlabontóval szétoszthatod az összeget a résztvevők között, és a rájuk eső részt fizetési kérelemmel elkérheted tőlük. A kifizetett összeget akár egyenlő arányban, akár egyénenként más-más összegben is szétoszthatod a résztvevők között.
Az összeget az OTP MobilBankban szereplő partnereid között tudod szétosztani. Bővebben
Időzített és rendszeres utalás
- előre is meghatározhatod az időpontot, amikor az utalásodnak teljesülnie kell, vagy
- beállíthatod
rendszeresen ismétlődő utalásként
- indíts egy új utalást
- válaszd ki a címzettet/Partnert
- add meg a kért adatokat, majd
- válaszd az időzített vagy rendszeres utalás lehetőséget
- add meg az utalás gyakoriságát és időzítését
- az időzített és rendszeres utalások listából balra húzással tudod törölni az egyes beállított utalásokat
- már lehetőséged van a rendszeres utalások szerkesztésére is (jelenleg még csak Android eszközökön érhető el a funkció)
Előre is meghatározhatod az időpontot, amikor az utalásodnak teljesülnie kell, vagy beállíthatod rendszeresen ismétlődő utalásként.
Egy új utalás véglegesítése előtt válaszd az Időzített vagy rendszeres utalás lehetőséget és add meg az utalás gyakoriságát és időzítését.
Lehetőséged van a beállított utalásokat balra húzással törölni, vagy az egyes elemeket szerkeszteni (Android eszközökön érhető el).
Fizetési kérelmek
- üzenetben is kérhetsz
utalást a címzettől, fizetési kérelem küldésével
- lépj be az Utalás menüpontba és válaszd az Új fizetési kérelem lehetőséget
- válaszd ki, hogy melyik számládra kéred az utalást
- add meg a kért adatokat és indítsd el a kérelmet
Elmentett partnereidnek és új címzetteknek is küldhetsz fizetési kérelmet, ha máshol bankolnak is.
Bővebben itt olvashatsz a fizetési kérelemről.
Üzenetben is kérhetsz utalást a címzettől, fizetési kérelem küldésével, az Utalás menüpontban az Új fizetési kérelem lehetőséggel.
Elmentett partnereidnek és új címzetteknek is küldhetsz fizetési kérelmet, ha máshol bankolnak is.
Adományozás
Ha elmentett partnereidnek utalsz, támogathatsz egy számodra fontos ügyet 100, 200 vagy 500 forinttal.
- az utalás indításakor az utolsó lépésben kiválaszthatod egyik adományozási projektünket, amit támogathatsz
- válaszd ki a támogatási összeget (100, 200 vagy 500 Ft)
- a lehetőség elfogadásával utalásodat kiegészítjük egy egyszeri adománnyal, amelyet elküldünk a jótékonysági projektet létrehozó szervezet számára
Az adományozásnak nincs külön utalási díja, és nem vesz el a számlacsomagokba foglalt ingyenes utalási keretből.
A részletekről itt olvashatsz bővebben.
Ha elmentett partnereidnek utalsz, támogathatsz egy számodra fontos ügyet 100, 200 vagy 500 forinttal.
A lehetőség elfogadásával utalásodat kiegészítjük egy egyszeri adománnyal, amelyet elküldünk a jótékonysági projektet létrehozó szervezet számára.
Az adományozásnak nincs külön utalási díja, és nem vesz el a számlacsomagokba foglalt ingyenes utalási keretből. Bővebben
Hogyan kezelheted egyszerűen a Partnereidet?
Partnerek megjelenítése
- korábbi „űrlapok” (mentett címzettek) automatikusan megjelennek az új felületeken, Új utalás indításakor vagy a Partnereim menüpontban
- a több névvel elmentett számlaszámokból nem jön létre Partner az új felületeken
- új partnert utalás során rögzíthetsz a legegyszerűbben
- meglévő partnereid között kereshetsz a szűrő segítségével
- Parnert törölni az internetbankban a Partnereim/Partnerlista szerkesztése menüpontban tudsz, a mobilbankban pedig Partnereim menüpontban a törölni kívánt Partner balra húzásával
- a meglévő Partnerek módosítására csak az internetbank Utalás/ Összes partnerem menüpontban van lehetőség
Korábbi „űrlapok” automatikusan megjelennek az új felületeken, a több névvel elmentett számlaszámokból nem jön létre Partner az új felületeken. Új partnert utalás során rögzíthetsz a legegyszerűbben.
Parnert törölni a mobilbankban a Partnereim menüpontban a törölni kívánt Partner balra húzásával tudsz. Meglévő Partnerek módosítására az internetbankban van lehetőség.
Korábbi utalások adatai
- Korábbi utalások összeg és közlemény adatait az Új utalás menüpontban az adott partnert kiválasztva, a Korábbi utalások (űrlapok) listára kattintva tudod megnézni.
- A korábbi utalásokat meg tudod ismételni a Korábbi utalások listában az Újra utalom lehetőséget választva.
Korábbi utalások összeg és közlemény adatait az Új utalás menüpontban az adott partnert kiválasztva, a „Korábbi utalások (űrlapok)” listára kattintva tudod megnézni.
Új partner hozzáadása
- új címzettnek utalás során pipáld ki a Mentés partnerként jelölőnégyzetet, vagy
- a Partnereim menüpontban válaszd az Új partner lehetőséget
Új címzettnek utalás során pipáld ki a Mentés partnerként jelölőnégyzetet, vagy a Partnereim menüpontban válaszd az Új partner lehetőséget.
Kipróbálnád a mobilbankot is?
Nyisd meg bankszámládat még ma!
A számládat bankfiók felkeresése nélkül, online is megnyithatod!
Mobilbankban néhány lépésben
- Ha már elmúltál 18 éves és
- 2016. január 1. után kiállított személyazonosító igazolványod van
Android 7 és e felett
A telefonod kamerájával olvasd be a QR-kódot és töltsd le az OTP MobilBankot a Google Play áruházból!
iOS 15 és e felett
A telefonod kamerájával olvasd be a QR-kódot, így letöltheted az OTP MobilBankot az App Store-ból!
Töltsd le az OTP MobilBankot!
Hogyan működik a mobilbankos számlanyitás?
- 1. Add meg a belépési adataidat!
Ezekre később a mobil- vagy internetbank használatakor is szükséged lesz. - 2. Válaszd ki a bankszámlát!
- 3. Azonosítsd magad!
Az azonosítás során le kell fotóznod a személyazonosító igazolványodat, majd a telefonod NFC funkciójával fogjuk letölteni az e-személyid chip kártyáján tárolt adatait. Végül egy rövid selfie videót kell készítened. - 4. Véglegesítsd a szerződést!
Az igénylést követően legkésőbb 2 munkanapon belül e-mailben értesítünk. A bankkártyádat és a PIN-kódod kb. 7-10 nap múlva postán kapod meg.