Az általad megadott azonosító vagy számlaszám hibás.

Gyakran ismételt kérdések

Mi az OTPdirekt?

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, telefonos banki szolgáltatás, SMS-szolgálatás (SMS alapú kontroll): intézd pénzügyeidet kényelmesen bárhonnan, gyorsan, a nap 24 órájában, a hét minden napján az OTPdirekten keresztül! Milyen további szolgáltatásai vannak az OTPdirektnek?

Hozzáférés az internetbankhoz

Az internetbankot akkor tudod használni, ha erre vonatkozóan szerződést kötsz velünk. Ezt bármelyik bankfiókunkban megteheted. Lakossági ügyfeleink emellett VideóBankon keresztül is köthetnek szerződést.

  • Ha már van OTPdirekt telefonos banki szolgáltatásra vonatkozó szerződésed, akkor a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámon keresztül is megkötheted az internetbank szerződést.
  • Ha a bankszámládnak több tulajdonosa is van, akkor minden tulajdonosnak külön szerződést kell kötnie.
  • Ha a számla tulajdonosa még nem töltötte be a 18. életévét, akkor a szerződéskötésre csak bármelyik bankfiókunkban személyesen kerülhet sor, és a szerződéskötésnél jelen kell legyen a törvényes képviselője is.
  • Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, a szerződést kizárólag személyesen a számlavezető fiókodban kezdeményezheted.

Ha szeretnéd elérni értékpapírszámládat az internetbankban is, azt először be kell állítanod:

  1. Válaszd az internetbankban a Beállítások / Számlakör karbantartása menüpontot!
  2. Jelöld be az értékpapírszámla sorában a Számlakör jelölőnégyzetet!
  3. Kattints a Módosítás gombra!
  4. Hagyd jóvá a megbízást!

Ha a beállítás során problémába ütközöl, kérd ügyintézőink segítségét:

  • telefonon a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os számon, ha rendelkezel OTPdirekt telefonos banki szolgáltatási szerződéssel, vagy
  • keresd fel bármelyik bankfiókunkat.

Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, akkor kérjük, keresd fel személyesen számlavezető bankfiókodat! Ez esetben a beállításban kizárólag ott tudnak segíteni Neked munkatársaink.

Jelszó

Titkos jelszavaddal tudsz az első alkalommal belépni az internetbankba.

  • Ha bankfiókban igényelsz internetbank hozzáférést, akkor helyben megadhatod titkos jelszavadat.
  • Ha az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáson keresztül igényeled a hozzáférést, akkor egy PIN borítékban küldjük el Neked a titkos jelszavadat.

Az általunk adott titkos jelszóval csak egyszer tudsz belépni, a jelszót belépés után rögtön meg kell majd változtatnod.

  • Az új jelszó 6-8 karakterből állhat, és tartalmaznia kell számot, továbbá kis- és nagybetűt is.
  • A jelszó csak számokat és betűket tartalmazhat. Ne használj egyéb írásjeleket, pl. ?, %, _, szóköz!
  • Ne használj ékezetes betűket!
  • Új jelszavadnak legalább 3 karakterben el kell térnie régi jelszavadtól.

Személyesen bármelyik bankfiókunkban és online is igényelhetsz új jelszót. Az új jelszót az első belépéskor mindenképpen változtasd meg.

  • Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, új jelszót kizárólag személyesen a számlavezető fiókodban igényelhetsz.
  • Ha lakossági ügyfelünk vagy és több OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, a hitelkártya számlád a vezérszámla, vagy ha az elmúlt 15 napban sikeresen igényeltél online új jelszót, akkor új jelszót kizárólag bankfiókunkban igényelhetsz.
  • Ha lakossági ügyfelünk vagy és tartósan külföldön tartózkodsz, akkor online jelszó igénylésre nincs lehetőséged, valamint ha elfelejtetted jelszavadat, akkor írj az címre:
    • Leveledben igényelj új jelszót.
    • Válaszlevelünkben elküldjük Neked az új jelszó kiadására vonatkozó nyilatkozatot.
    • A nyilatkozatot hitelesítsd a magyar nagykövetséggel, majd küldd el a következő címre:
      OTP Bank Nyrt.
      Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóság
      1876 Budapest
    • Miután megkaptuk a nyilatkozatot, az új jelszót tartalmazó borítékot postán küldjük meg az általad megadott címre. A postaköltségekkel a kiküldéssel egyidejűleg terheljük meg a számládat.
    • A jelszót az első bejelentkezéskor mindenképpen változtasd meg!

Igen, mindenképpen meg kell változtatnod a jelszavadat, miután megkötötted az internetbank szerződést, vagy ha új jelszót postáztunk Neked.

Csak a jelszómódosítás után tudod használni az internetbank minden szolgáltatását. Továbbá saját biztonságod érdekében kérjük, hogy rendszeres időközönként változtasd meg jelszavadat.

Belépési nehézségek

Személyesen bármelyik bankfiókunkban és online is igényelhetsz új jelszót. Az új jelszót az első belépéskor mindenképpen változtasd meg.

  • Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, új jelszót kizárólag személyesen a számlavezető fiókodban igényelhetsz.
  • Ha lakossági ügyfelünk vagy és több OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, akkor a hitelkártya számlád a vezérszámla, vagy ha az elmúlt 15 napban sikeresen igényeltél online új jelszót, akkor új jelszót kizárólag bankfiókunkban igényelhetsz.
  • Ha lakossági ügyfelünk vagy és tartósan külföldön tartózkodsz, akkor online jelszó igénylésre nincs lehetőséged, valamint ha elfelejtetted jelszavadat, akkor írj az címre:
    • Leveledben igényelj új jelszót.
    • Válaszlevelünkben elküldjük Neked az új jelszó kiadására vonatkozó nyilatkozatot.
    • A nyilatkozatot hitelesítsd a magyar nagykövetséggel, majd küldd el a következő címre:
      OTP Bank Nyrt.
      Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóság
      1876 Budapest
    • Miután megkaptuk a nyilatkozatot, az új jelszót tartalmazó borítékot postán küldjük meg az általad megadott címre. A postaköltségekkel a kiküldéssel egyidejűleg terheljük meg a számládat.
    • A jelszót az első bejelentkezéskor mindenképpen változtasd meg!

Ha az internetbankba próbálsz belépni, és háromszor egymás után helytelenül adod meg jelszavadat, akkor azonosítódat biztonsági okokból 24 órára felfüggesztjük. 24 óra letelte után újra beléphetsz, ha helyesen adod meg jelszavadat. Ugyanez vonatkozik a SmartBróker szolgáltatásra és a SmartBank mobilalkalmazásba történő regisztrációra is.

Ha nem szeretnél 24 órát várni, vagy elfelejtetted jelszavadat, akkor:

  • keresd fel bármelyik bankfiókunkat vagy
  • igényelj új jelszót online vagy
  • ha rendelkezel OTPdirekt telefonos banki szolgáltatással, hívd a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámot!

Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, akkor ez ügyben kizárólag személyesen a számlavezető fiókodban tudunk segíteni, amelyet kérjük, a számlatulajdonossal együtt keress fel.

Ha lakossági ügyfelünk vagy és több OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, a hitelkártya számlád a vezérszámla, vagy ha az elmúlt 15 napban sikeresen igényeltél online új jelszót, akkor ez ügyben kizárólag személyesen bankfiókban tudunk segíteni Neked.

Ha az internetbankba próbálsz belépni, és háromszor egymás után helytelenül adod meg jelszavadat, akkor azonosítódat biztonsági okokból 24 órára felfüggesztjük. 24 óra letelte után újra beléphetsz, ha helyesen adod meg jelszavadat. Ugyanez vonatkozik a SmartBróker szolgáltatásra és a SmartBank mobilalkalmazásba történő regisztrációra is.

Ha nem szeretnél 24 órát várni, vagy elfelejtetted jelszavadat, akkor:

  • ha lakossági ügyfelünk vagy, egy OTPdirekt szerződéssel rendelkezel és nem hitelkártya számla a vezérszámlád, akkor új jelszót igényelhetsz online, amennyiben ezt 15 napon belül nem tetted meg.
  • ha rendelkezel OTPdirekt telefonos banki szolgáltatással, hívd a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámot.
  • ha nem rendelkezel OTPdirekt telefonos banki szolgáltatással, akkor írj az címre:
    • Leveledben igényelj új jelszót.
    • Válaszlevelünkben elküldjük Neked az új jelszó kiadására vonatkozó nyilatkozatot.
    • A nyilatkozatot hitelesítsd a magyar nagykövetséggel, majd küldd el a következő címre:
      OTP Bank Nyrt.
      Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóság
      1876 Budapest
    • Miután megkaptuk a nyilatkozatot, az új jelszót tartalmazó borítékot postán küldjük meg az általad megadott címre. A postaköltségekkel a kiküldéssel egyidejűleg terheljük meg a számládat.
    • A jelszót az első bejelentkezéskor mindenképpen változtasd meg!

Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, akkor ez ügyben kizárólag a számlavezető fiókodban tudunk segíteni Neked, amelyet kérjük, a számlatulajdonossal együtt keress fel hazatérésed után.

Ha már lejárt az SMS-ben szereplő időkeret, akkor próbálj meg újra bejelentkezni.

Ha mostanában nem próbáltál meg belépni az internetbankba, és mégis kaptál SMS-t, akkor elképzelhető, hogy valaki a nevedben próbálkozott, így

  • azonnal változtasd meg a jelszavadat, és
  • jelezd munkatársainknak a problémát bármelyik bankfiókban, vagy hívd a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámot!

Ha az internetkapcsolat hiánya vagy egyéb ok miatt nem tudod a QR kódot beolvasni, egy egyszeri kódot kérhetsz az általad megadott Mobil Aláírás telefonszámra. Az SMS-ben kapott azonosítót a felületen megjelenő mezőbe szükséges beírnod a jóváhagyás végrehajtásához.

Egy vagy több belépési adatodat hibásan adtad meg. Kérjük, a következőkre figyelj belépéskor:

  • Az azonosító legfeljebb 7 számból áll, és az OTPdirekt szerződésedben találod.
  • A számlaszám 16 vagy 24 számból áll, és az OTPdirekt szerződésedben vagy a számlakivonatodban találod.
  • A jelszó 6-8 karakterből áll, és tartalmaznia kell számot, továbbá kis- és nagybetűt is.
  • A saját azonosító 9-40 karakterből áll, és nem kezdődhet számmal.
  • A Caps Lock gomb ne legyen bekapcsolva, amikor megadod az adatokat.

Ha ezek után sem tudsz belépni, látogass el bármelyik bankfiókunkba, ahol munkatársaink megadják a belépési adataid, és beállítják új jelszavadat!

Műveletek teljesülése

Az internetbankot a hét bármely napján, éjjel-nappal eléred.

A banki munkanapoktól függetlenül azonnal teljesítjük:

  • az azonnali átutalási megbízásokat,
  • az autópályamatrica-vásárlást, és
  • a feltöltőkártyás mobiltelefonkártya-feltöltést.

Bármikor lekérdezheted:

  • a számlatörténetedet,
  • a forgalmi adatokat, és
  • a lekötött betéteket és a sorban álló, valamint a függőben tartott tételeket.

Az azonnali átutalási megbízásokat minden naptári napon a nap 24 órájában teljesítjük. Fedezethiány esetén az ilyen megbízásokat a rendszerünk haladéktalanul visszautasítja. Az azonnali átutalással kapcsolatos további tudnivalókról itt olvashatsz. A nem azonnali átutalásnak minősülő tranzakciók esetén, ha nyitvatartási időn kívül indítasz átutalást, akkor azt a következő nyitáskor teljesítjük. Ilyen tranzakciók esetén, ha a berögzített átutalási megbízás teljesítéséhez nincs elegendő fedezet az indító számlán az adott pillanatban, a tranzakciót nem utasítjuk vissza – függőben tartjuk. Ha a nap folyamán az átutalások benyújtási határidején belül megfelelő fedezet érkezik a számlára, a megbízást teljesítjük. A tranzakciók jóváhagyását követően kérjük, minden esetben figyelmesen olvasd el a megbízás befogadására vonatkozó rendszerüzenetet. A fedezethiányos tranzakcióról tovább itt olvashatsz.

Nyitvatartási idő a nem azonnali átutalási tranzakciók vonatkozásában: bankon belüli utalás esetében munkanapokon 19:00 óráig. Ha bankon kívülre utalsz, akkor munkanapokon 16:30-ig kell elindítanod az utalást ahhoz, hogy még aznap teljesüljön a megbízásod.

Ha nyitvatartási időn kívül kötsz le pénzt, az a következő banki munkanapon fog teljesülni, az aznapra érvényes kamattal. Tehát ilyen esetben előfordulhat, hogy a tényleges kamat eltér attól, amit a lekötési megbízás megadásakor láttál.

Átutalás

Ha az általad, az internetes csatornára vonatkozóan megadott napi limitet meghaladja az átutalni kívánt összeg, akkor nem tudjuk végrehajtani a tranzakciót. Ha változtatni szeretnél a napi limiten, akkor:

  • látogass el bármelyik bankfiókunkba, vagy
  • ha rendelkezel OTPdirekt telefonos banki szolgáltatással, akkor hívd a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámot!

Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, a limitmódosítást kizárólag személyesen a számlavezető fiókodban kezdeményezheted.

OTP betéti kártyáról OTP betéti kártyára tudsz azonnal utalni, éjszaka vagy hétvégén is. Ezt a Bankszámla / Utalások / 7*24 órás, OTP bankkártyák közötti azonnali átutalás menüpontban kezdeményezheted az internetbankban.

A teljesülésre váró megbízásokat lekérdezheted, módosíthatod vagy törölheted

  • az internetbankban a Bankszámla / Utalások / Jövőbeni és rendszeres átutalások karbantartása menüpontban, vagy
  • a telefonos banki szolgáltatáson keresztül a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámon, vagy
  • bármelyik bankfiókunkban.

A megbízásodat a Bankszámla / Lekérdezések / Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása menüpontban ellenőrizheted az internetbankban.

Ha a megbízásod státusza:

  • várakozó vagy feldolgozásra váró, akkor a következő banki munkanapon, nyitáskor hajtjuk végre. A végrehajtásig bármikor visszavonhatod a megbízást.
  • jóváhagyásra vár, akkor a megbízásodat rögzítettük, de csak akkor hajtjuk végre, ha a rögzítést követő 1 órán belül jóváhagyod azt. Megbízásodat a Mobil Aláíráson keresztül küldött SMS-ben található kóddal, vagy QR-kód beolvasásával tudod jóváhagyni, ha regisztráltál a SmartBank alkalmazásra.
  • végrehajtva, akkor a megbízást feldolgoztuk. A megbízást azon a napon fogjuk teljesíteni, amelyik napot megadtad, a nyitvatartási időt figyelembe véve.
  • feldolgozás során elutasítva, akkor azt a feldolgozás során elutasítottuk.
  • elutasítva, akkor nem hagytad jóvá a tranzakciót a megadott időkereten belül.
  • visszavont, akkor a megbízást a végrehajtás előtt visszavontad.
  • aláírásra vár, akkor kereskedelmi banki ügyfélként legalább 10 pontnyi aláírásra van szükség a megbízás végrehajtásához, erre 24 óra áll rendelkezésre.

Mindig értesítünk Postaláda üzenetben, ha tárolt megbízásodat teljesítettük vagy elutasítottuk. A megbízások eredményét a Bankszámla / Lekérdezések / Számlatörténet menüpontban, és a számlakivonaton is ellenőrizheted.

Az űrlapokkal elmentheted gyakran ismételt tranzakcióid adatait, így ezeket gyorsabban el tudod végezni. Ha például ugyanannak a személynek vagy cégnek rendszeresen szoktál utalni, akkor elmentheted ezt űrlapként. Így nem kell minden egyes alkalommal kitöltened a címzett nevét és bankszámlaszámát.

Ha egy konkrét tranzakcióról van szükséged igazolásra (pl. hogy megtörtént az átutalás), ahhoz használd a “Tranzakció mentése” gombot a tranzakció végrehajtása után.

Technikai kérdések

Kérjük, hogy az internetbank használatához a böngésződhöz elérhető legfrissebb verziót használd.

Támogatott böngészők: Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari.

Ha belépést követően hosszabb ideig nem végzel tranzakciót az internetbankban, akkor biztonsági okokból kiléptetünk. Ezt azért tesszük, hogy illetéktelenek ne használhassák a fiókodat. Ha továbbra is szeretnéd használni az internetbankot, újra be kell lépned.

  1. Javasoljuk, hogy ha nem szoktad rendszeresen ki-, bekapcsolni telefonod, akkor ezt most tedd meg.
  2. Ha ezután sem kapod meg az SMS-t, akkor hívd telefonos banki szolgáltatásunkat a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámon.
  3. Ha ügyintézőnk szerint a bank elküldte az SMS-t, akkor hívd fel mobilszolgáltatód ügyfélszolgálatát.

Ha beállítottad, hogy minden tranzakcióhoz kérjen az internetbank jelszót, akkor:

  1. fel kell adnod a megbízást (pl. átutalást),
  2. ezután meg kell adnod a jelszavad,
  3. és csak ezután küldjük ki az SMS-t.

Ha be van állítva a Mobil Aláírás, a tranzakciót csak akkor tudjuk végrehajtani, ha:

  • beírod az SMS-ben kapott azonosítót a sikeres feldolgozást visszaigazoló képernyő alján vagy a Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása menüpontban, vagy
  • jóváhagyod a tranzakciót QR kóddal, ha regisztráltál az új OTP MobilBankba.

Ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, akkor a megbízásokat megfelelő pontértékű aláírással is el kell látnod a Bankszámla / Lekérdezések / Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása menüpontban. Jelenleg összesen 10 pont szükséges a végrehajtáshoz. Ha ez 24 órán belül nem történik meg, töröljük a megbízást.

A mobil böngészőkön automatikusan a mobilra optimalizált internetbanki felület jelenik meg, korlátozott szolgáltatásokkal. Ha a teljes internetbankot szeretnéd használni mobilodon, akkor kattints a “teljes funkcionalitású nézet” linkre.

Valószínűleg technikai probléma lépett fel a banki rendszerben. Javasoljuk, hogy várj néhány percet, és utána próbálj meg újra belépni a felületre. Ha többszöri próbálkozás után sem sikerül belépned, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyintézőnkkel telefonos banki szolgáltatásunk keretében a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámon!

Szolgáltatással kapcsolatos kérdések

A legmodernebb információbiztonsági technikákat alkalmazzuk. Az adatforgalmat 128 bites kulccsal titkosítjuk. A Mobil Aláírás (sms vagy MobilBank regisztráció esetén a QR kód) jóváhagyás révén a csak általad ismert titkos jelszó mellett, egy egyszer használatos kódot alkalmazó második lépcső is védi a belépést és a tranzakciók indítását.

Arra kérünk, hogy biztonságod érdekében Te is tedd meg a következőket:

  • Böngésződ adatbiztonsági beállításait a legmagasabb szintre állítsd be. A beállítási lehetőségekről bővebben a böngésződ súgójában találhatsz információt.
  • Használd a Mobil Aláírás szolgáltatást. Ennek lényege, hogy bejelentkezéskor és tranzakciók indításakor egy egyszer használható azonosító számsort küldünk Neked SMS-ben, mellyel jóváhagyhatod a műveletet. Minden azonosítót csak egyszer tudsz felhasználni.
    Ha használod a MobilBankot is, akkor nem SMS-t küldünk, hanem egy QR kódot jelenítünk meg a felületen. A kódot a MobilBank alkalmazással kell beolvasnod a jóváhagyáshoz.

Kereskedelmi banki ügyfeleinknek a Mobil Aláírás alkalmazása mellett a tranzakciók végrehajtásához még a megfelelő értékű (összesen 10 pont) aláírás elhelyezése is szükséges.

Javasoljuk, hogy tekintsd át a biztonságról szóló oldalunkat, ahol további hasznos információkat találsz.

Igen, van lehetőség az egyszerűbb, kevesebb SMS-sel járó használatra:

  1. Lépj be az internetbankban a Beállítások menübe.
  2. Válaszd a Mobil Aláírás beállítás menüpontot.
  3. Állítsa be a “Megerősítés tranzakcióknál - Egyszerűsített” lehetőséget.

Ezután, ha úgy indítasz tranzakciót, hogy elmentett űrlapot használsz, akkor nem küldünk SMS-t a jóváhagyáshoz. Ha lakossági ügyfelünk vagy, akkor az internetbankban kezelt saját számláid között végzett tranzakcióknál sem küldünk SMS-t.

Ha szeretnéd még egyszerűbben használni az internetbankot, regisztrálj az új MobilBankba, aminek segítségével QR kód alapú Mobil Aláírást használhatsz. Ez azt jelenti, hogy a belépést és a tranzakciókat SMS helyett QR kód beolvasásával tudod jóváhagyni.

Egyes tranzakciók könyvelése nem azonnal megy végbe, hanem eltart pár napig. Jellemzően ilyenek a bankkártyás vásárlások. A könyvelt egyenleg nem tartalmazza ezeket az “úton lévő” tranzakciókat, a rendelkezésre álló egyenleg viszont mindent tartalmaz. A rendelkezésre álló egyenleg az az összeg, amit ténylegesen fel tudsz használni.

Számlakivonataidat 2011-ig visszamenőleg tudod lekérdezni.
Ha nem találsz meg egy számlakivonatot, elképzelhető, hogy

  • olyan időszakot kérdezel le, amelyre még nem készült el a kivonat, vagy
  • ha kereskedelmi banki ügyfelünk vagy, lehetséges, hogy a lekérdezett időszakra még nem készült el a hiteles elektronikus kivonat.

A megbízásodat a Bankszámla / Lekérdezések / Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása menüpontban ellenőrizheted az internetbankban.

Ha a megbízásod státusza:

  • várakozó vagy feldolgozásra váró, akkor a következő banki munkanapon, nyitáskor hajtjuk végre. A végrehajtásig bármikor visszavonhatod a megbízásodat.
  • jóváhagyásra vár, akkor a megbízásodat rögzítettük, de csak akkor hajtjuk végre, ha a rögzítést követő 1 órán belül jóváhagyod azt. Megbízásodat a Mobil Aláíráson keresztül küldött SMS-ben található kóddal, vagy QR-kód beolvasásával tudod jóváhagyni, ha regisztráltál a MobilBankba.
  • végrehajtva, akkor a megbízást feldolgoztuk. A megbízást azon a napon fogjuk teljesíteni, amely napot megadtad, a nyitvatartási időt figyelembe véve.
  • feldolgozás során elutasítva, akkor azt a feldolgozás során elutasítottuk.
  • elutasítva, akkor nem hagytad jóvá a tranzakciót a megadott időkereten belül.
  • visszavont, akkor a megbízást a végrehajtás előtt visszavontad.
  • aláírásra vár, akkor kereskedelmi banki ügyfélként legalább 10 pontnyi aláírásra van szükség a megbízás végrehajtásához, erre 24 óra áll rendelkezésre.

Mindig értesítünk Postaláda üzenetben, ha tárolt megbízásodat teljesítettük vagy elutasítottuk. A megbízások eredményét a Bankszámla / Lekérdezések / Számlatörténet menüpontban, és a számlakivonaton is ellenőrizheted.

Az űrlapokkal elmentheted a gyakran ismételt tranzakcióidnak az adatait, így ezeket gyorsabban el tudod végezni. Ha például ugyanannak a személynek vagy cégnek rendszeresen szoktál utalni, akkor elmentheted ezt űrlapként. Így nem kell minden egyes alkalommal kitöltened a címzett nevét és bankszámlaszámát.

Ha egy konkrét tranzakcióról van szükséged igazolásra (pl. hogy megtörtént az átutalás), ahhoz használd a “Tranzakció mentése” gombot a tranzakció végrehajtása után.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.