Átutalások egyszerűen

Utalást indítok
Új internet- és mobilbank

Milyen átutalásokat indíthatsz az új internet- és mobilbankban?

Azonnali átutalások

  • azonnali utalások az év bármely napján, a nap 24 órájában
  • új címzettnek, vagy meglévő Partnereknek
    • belépés után lépj az Utalás/ Új utalás menüpontra
    • válaszd ki, hogy kinek szeretnél utalni
    • válaszd ki melyik számládról szeretnél utalni
    • töltsd ki a kért adatokat és hagyd jóvá az utalást

Számlaszám helyett a kedvezményezett másodlagos azonosítóját, vagyis a mobiltelefonszámát, e-mail-címét, adószámát vagy adóazonosító jelét is megadhatod az utaláshoz.

  • Lehetőség van SEPA és bankon belüli deviza utalásra is, melyet az Utalás/ Új deviza utalás menüpontból érhetsz el.

Bővebben

Azonnali utalások az év bármely napján, a nap 24 órájában.

Új címzettnek vagy meglévő Partnereknek is utalhatsz az Utalás/ Új utalás menüpontban.
Számlaszám helyett a kedvezményezett másodlagos azonosítóját, vagyis a mobiltelefonszámát, e-mail-címét, adószámát vagy adóazonosító jelét is megadhatod az utaláshoz.

Lehetőség van SEPA és bankon belüli deviza utalásra is, melyet az Utalás/ Új deviza utalás menüpontból érhetsz el. Bővebben

Számlabontó szolgáltatás

  • ha Te fizettél ki egy barátokkal, társasággal közös számlát (pl. közös vacsora), a Számlabontóval szétoszthatod az összeget a résztvevők között, és a rájuk eső részt fizetési kérelemmel elkérheted tőlük
  • a kifizetett összeget akár egyenlő arányban, akár egyénenként más-más összegben is szétoszthatod a résztvevők között
  • az összeget az OTP MobilBankban szereplő partnereid között tudod szétosztani:
    • válaszd ki azt a tranzakciót, amit szét szeretnél osztani
    • kattints az Összeg szétosztása gombra
    • a kereső segítségével válaszd ki az OTP MobilBankban lévő partnereid közül, hogy kik között szeretnéd szétosztani a számlát, vagy vegyél fel új partnert és írd be az összegeket, amelyeket be szeretnél kérni tőlük
    • ha az ellenőrzőoldalon minden megadott adat helyes, válaszd a Fizetési kérelmek elküldése lehetőséget

Bővebben

Ha Te fizettél ki egy barátokkal, társasággal közös számlát (pl. közös vacsora), a Számlabontóval szétoszthatod az összeget a résztvevők között, és a rájuk eső részt fizetési kérelemmel elkérheted tőlük. A kifizetett összeget akár egyenlő arányban, akár egyénenként más-más összegben is szétoszthatod a résztvevők között.

Az összeget az OTP MobilBankban szereplő partnereid között tudod szétosztani. Bővebben

Időzített és rendszeres utalás

  • előre is meghatározhatod az időpontot, amikor az utalásodnak teljesülnie kell, vagy
  • beállíthatod rendszeresen ismétlődő utalásként
    • indíts egy új utalást
    • válaszd ki a címzettet/Partnert
    • add meg a kért adatokat, majd
    • válaszd az időzített vagy rendszeres utalás lehetőséget
    • add meg az utalás gyakoriságát és időzítését
  • az időzített és rendszeres utalások listából balra húzással tudod törölni az egyes beállított utalásokat
  • már lehetőséged van a rendszeres utalások szerkesztésére is (jelenleg még csak Android eszközökön érhető el a funkció)

Előre is meghatározhatod az időpontot, amikor az utalásodnak teljesülnie kell, vagy beállíthatod rendszeresen ismétlődő utalásként.

Egy új utalás véglegesítése előtt válaszd az Időzített vagy rendszeres utalás lehetőséget és add meg az utalás gyakoriságát és időzítését.

Lehetőséged van a beállított utalásokat balra húzással törölni, vagy az egyes elemeket szerkeszteni (Android eszközökön érhető el).

Fizetési kérelmek

  • üzenetben is kérhetsz utalást a címzettől, fizetési kérelem küldésével
    • lépj be az Utalás menüpontba és válaszd az Új fizetési kérelem lehetőséget
    • válaszd ki, hogy melyik számládra kéred az utalást
    • add meg a kért adatokat és indítsd el a kérelmet

Elmentett partnereidnek és új címzetteknek is küldhetsz fizetési kérelmet, ha máshol bankolnak is.

Bővebben itt olvashatsz a fizetési kérelemről.

Üzenetben is kérhetsz utalást a címzettől, fizetési kérelem küldésével, az Utalás menüpontban az Új fizetési kérelem lehetőséggel.

Elmentett partnereidnek és új címzetteknek is küldhetsz fizetési kérelmet, ha máshol bankolnak is.

Adományozás

Ha elmentett partnereidnek utalsz, támogathatsz egy számodra fontos ügyet 100, 200 vagy 500 forinttal.

  • az utalás indításakor az utolsó lépésben kiválaszthatod egyik adományozási projektünket, amit támogathatsz
  • válaszd ki a támogatási összeget (100, 200 vagy 500 Ft)
  • a lehetőség elfogadásával utalásodat kiegészítjük egy egyszeri adománnyal, amelyet elküldünk a jótékonysági projektet létrehozó szervezet számára

Az adományozásnak nincs külön utalási díja, és nem vesz el a számlacsomagokba foglalt ingyenes utalási keretből.

A részletekről itt olvashatsz bővebben.

Ha elmentett partnereidnek utalsz, támogathatsz egy számodra fontos ügyet 100, 200 vagy 500 forinttal.

A lehetőség elfogadásával utalásodat kiegészítjük egy egyszeri adománnyal, amelyet elküldünk a jótékonysági projektet létrehozó szervezet számára.

Az adományozásnak nincs külön utalási díja, és nem vesz el a számlacsomagokba foglalt ingyenes utalási keretből. Bővebben

Megnézem a videót az átutalás funkcióról

Utalást indítok

Hogyan kezelheted egyszerűen a Partnereidet?

Partnerek megjelenítése

  • korábbi „űrlapok” (mentett címzettek) automatikusan megjelennek az új felületeken, Új utalás indításakor vagy a Partnereim menüpontban
  • a több névvel elmentett számlaszámokból nem jön létre Partner az új felületeken
  • új partnert utalás során rögzíthetsz a legegyszerűbben
  • meglévő partnereid között kereshetsz a szűrő segítségével
  • Parnert törölni az internetbankban a Partnereim/Partnerlista szerkesztése menüpontban tudsz, a mobilbankban pedig Partnereim menüpontban a törölni kívánt Partner balra húzásával
  • a meglévő Partnerek módosítására csak az internetbank Utalás/ Összes partnerem menüpontban van lehetőség

Korábbi „űrlapok” automatikusan megjelennek az új felületeken, a több névvel elmentett számlaszámokból nem jön létre Partner az új felületeken. Új partnert utalás során rögzíthetsz a legegyszerűbben.

Parnert törölni a mobilbankban a Partnereim menüpontban a törölni kívánt Partner balra húzásával tudsz. Meglévő Partnerek módosítására az internetbankban van lehetőség.

Korábbi utalások adatai

  • Korábbi utalások összeg és közlemény adatait az Új utalás menüpontban az adott partnert kiválasztva, a Korábbi utalások (űrlapok) listára kattintva tudod megnézni.
  • A korábbi utalásokat meg tudod ismételni a Korábbi utalások listában az Újra utalom lehetőséget választva.

Korábbi utalások összeg és közlemény adatait az Új utalás menüpontban az adott partnert kiválasztva, a „Korábbi utalások (űrlapok)” listára kattintva tudod megnézni.

Új partner hozzáadása

  • új címzettnek utalás során pipáld ki a Mentés partnerként jelölőnégyzetet, vagy
  • a Partnereim menüpontban válaszd az Új partner lehetőséget

Új címzettnek utalás során pipáld ki a Mentés partnerként jelölőnégyzetet, vagy a Partnereim menüpontban válaszd az Új partner lehetőséget.

Megnézem a Partnereimet

Kipróbálnád a mobilbankot is?

Még nincs OTP MobilBankod?

Töltsd le a mobilalkalmazást és regisztráld be egyszerűen a készülékedet!

Ugrás a Google Play ÁruházbaUgrás az App Store Áruházba

Még nincs az OTP Banknál számlád?

Nyisd meg bankszámládat egyszerűen online az OTP MobilBankban!

Megnyitom

További internetbank és mobilbank funkciók

Megnézem a további funkciókat