Panaszkezeles-termek-newhero

Kapcsolat

Az OTP Lakástakarék és a megbízásából eljáró OTP Bank mindent megtesz ügyfelei zavartalan és folyamatos kiszolgálásáért.

Kérdése van?

  1. Szerződésének kiutalásával kapcsolatban van kérdése?

    Ha a szerződés lejáratára, egyenlegére kíváncsi vagy a szerződés megszüntetésével, a lakáscélú felhasználás lehetőségeiről kapcsolatos teendőiről érdeklődne.

    Hívjon minket!

    Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 366 6900 (kiutalási info) számon.

    Elérhetőség: munkanap 08:00-20:00 óráig

    Kérjen visszahívást!

    Kollégáink az Önnek megfelelő időszakban hívják vissza és válaszolnak kérdéseire.

    Visszahívást kérek
  2. Szerződéskötés iránt érdeklődik?

    Hívjon minket!

    Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az OTP Lakástakarék Információs Vonalon a +36 1 366 6888 számon.

    Kérjen visszahívást!

    Kollégáink az Önnek megfelelő időszakban hívják vissza és válaszolnak kérdéseire.

    Visszahívást kérek
  3. Egyéb lakástakarékot érintő kérdése van?

    Kérjük, használja elektronikus elérhetőségeinket!

    Hívjon minket!

    Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az OTP Lakástakarék Információs Vonalon a +36 1 366 6888 számon.

    Írjon e-mailt!

    Kérdéseit e-mailben is felteheti az informacio@otpbank.hu e-mail címen.

Konkrét ügyintézésre lenne szüksége?

OTPdirekt internetbank

OTPdirekt internetbankban

Ha Ön kötötte a lakástakarék-szerződést, és használja az OTPdirekt internetbankot, nem szükséges OTP Bank fiókba mennie, személyes azonosítását és kiutalásra vonatkozó nyilatkozatát ott is megteheti.

OTP Bank fiók

OTP Bank fiókban

Ha új szerződést kötne, vagy egyéb szerződéses ügyet intézne (pl. szerződés megszüntetése, kifizetés kérése), kérjük, keresse fel valamely OTP Bank fiókot! A kényelmes, várakozás nélküli ügyintézéshez időpontot is foglalhat.

Panasza van?

Az OTP Lakástakarék Zrt. részére a Magyar Nemzeti Bank (korábban a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) által jóváhagyott megbízási szerződés alapján a panaszkezeléssel összefüggő feladatokat az OTP Bank Nyrt. Központi Panaszkezelési Főosztálya látja el.

Az OTP Lakástakarék ezért a sajátjának fogadta el az OTP Bank Panaszkezelési Szabályzatát is, amely az OTP Bank Általános Üzletszabályzatának 3. számú almelléklete és elérhető az OTP Bank honlapján.

Tovább az OTP Bank honlapjára

Postacímünk

Ha a digitális szolgáltatások helyett a postai levelezést választaná, postacímünk:
OTP Bank Nyrt. 1876 Budapest