ltp-ugyintezes-termek-hero

Ha nincs kiutalási értesítő levele

Kiutalási értesítőt akkor küldünk, ha a megtakarítása elérte azt az időpontot, amikortól hozzájuthat a megtakarításához és rendelkezhet az évek alatt összegyűjtött megtakarítási összegről.

Ha korábban kapott már kiutalási értesítőt

A megtakarítása már elérte azt az időpontot, amikortól hozzájuthat és rendelkezhet az évek alatt összegyűjtött összegről. Ha szeretné a megtakarítását felhasználni, újra kérnie kell a kiutalást, ezt bármelyik OTP Bank fiókban személyesen kérheti.

A kiutalás újra kérésekor azonnal elindul a szerződése kiutalási időszaka, amelyről levélben, azaz kiutalási értesítővel is tájékoztatjuk. A kiutalási értesítő majd tartalmaz minden fontos információt a szerződése felvehető összegéről, a határidőkről, a kitöltendő és benyújtandó dokumentumokról is.

Ha még sosem kapott kiutalási értesítőt

Több oka is lehet, hogy nem kapott értesítőt.

Még nem járt le a megtakarítása

Ha Ön korábban nem kapott kiutalási értesítőt, az azt is jelenheti, hogy a megtakarítása még nem érte el azt az időpontot, amikor már kifizethető a szerződése.

A szerződése akkor kerülhet kiutalásba, ha elérte:

  • a minimális megtakarítási időt (a szerződése szerint eddig kell havonta betétet fizetni),
  • a minimális megtakarítási hányadot (az adott szerződéshez tartozó %-os arány),
  • a minimális értékszámot (az adott szerződéshez tartozó érték), valamint
  • a lakástakarék-szerződését nem módosította a szerződés kiutalását megelőző 2 vagy 3 hónapban.

Az adott lakástakarék szerződéses módozatokhoz tartozó minimális kiutalási feltételek, értékek részleteit az OTP Lakástakarék szerződés megkötésekor hatályos Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák, amelyek a letölthető dokumentumok oldalon érhetők el.

Mi a teendője, ha lejárat előtt szeretné kérni a megtakarítási összeg kifizetését?

Ha biztos lejárt a megtakarítása

Ha biztos benne, hogy lejárt a szerződése, és mégsem kapott értesítést, a személyre szabott tájékoztatásért, kérjük, keresse kollégáinkat telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy kérjen visszahívást!

Kérdése van?

Hívjon minket!

Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 366 6900 (kiutalási info) számon.

Elérhetőség: munkanap 08:00-20:00 óráig

Kérjen visszahívást!

Kollégáink az Önnek megfelelő időszakban hívják vissza és válaszolnak kérdéseire.

Visszahívást kérek