Webshophoz szeretnék fizetési megoldást
Az OTP Csoport leányvállalata, az OTP Mobil Kft. innovatív és testre szabható online bankkártya-elfogadási és azonnali fizetési megoldásokat kínál az e-kereskedők részére. A SimplePay - Online fizetés szolgáltatás az online kereskedőknek segít kialakítani és megvalósítani a bankkártyaelfogadást webáruházukban.
Mit nyújt a SimplePay - Online fizetés?
Önnek
- Az online onboarding folyamatnak köszönhetően gyors csatlakozás
- Teljes körű kereskedői vezérlőpanel (admin felület)
- Díjmentes műszaki támogatás
- Többnyelvű fizetőfelü̈let
- Kedvező árazás
- Akár fejlesztés nélkül is igénybe vehető
Vásárlóinak
- Simple gyorsfizetési megoldások (Simple-fiókos, QR-kódos, push értesítés, inapp fizetés)
- Azonnali Fizetési Rendszerre épülő Instant transzfer fizetési opció (QR-kódos, deeplinkes és netbanki utalás)
- Eseti- vagy bankkártya rögzítéssel recurring payment (ismétlődő fizetés)
- Mobiltelefonra, applikációra is optimalizált megjelenés
Hogyan igényelheti?
Ajánlatkérés
Érdeklődését egy online regisztrációs adatlap kitöltésével jelezheti. Az indikatív ajánlat tartalmazni fogja az elérhetőségeinket arra az esetre, ha segítségre lenne szüksége a szerződéskötési folyamat során.
Ajánlatot kérek
Szerződéses adatok rögzítése
Miután ajánlatunkat elfogadta, egy regisztrációs adatlapon bekérjük a szerződéskötéshez szükséges további adatokat (bankszámlaszám, amire a kifizetés történik, kapcsolattartási adatok, e-mail-címek a pénzügyi riportokhoz, automatikus visszaigazoló e-mailekhez).
A szerződéskötés előtt az OTP Mobil Kft. kockázatkezelési szabályzata alapján bevizsgálja a kereskedőt, ez kb. 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Szerződéskötés
A szerződést a sikeres vizsgálat után e-mailben küldjük meg, melyet az online folyamat lépéseként, egy kattintással elfogadhat.
Fizetői felület bekötése, élesítése
Ha a webáruház műszaki megvalósítását számos technikai partnerünk egyike biztosítja, az integráció nem jár fejlesztési és tesztelési feladattal, de azoknak sem kell aggódni, akik egyedi fejlesztésű vagy nyílt forráskódú webshopmotort használnak, mert a szerződés kiküldésekor hozzáférést biztosítunk a tesztrendszerünkhöz, illetve az implementációt támogató technikai dokumentációhoz, melyben többek között megadjuk a 7x24 órában elérhető IT supportunk elérhetőségét is.
Egyedi fejlesztésű és nyílt forráskódú webshopok esetén az élesítést minden esetben egy tesztelési fázis előzi meg. A tesztek a fizetési tranzakcióval, SimplePay logók megjelenítésével, és a tájékoztatók elérhetőségével kapcsolatosak, kb. 1-3 munkanapot vesznek igénybe.
A sikeres teszt és a csatlakozási díj befizetése után kerül sor a fizetői felület élesítésére.
Kérdése van?
További részleteket a SimplePay honlapján talál, kérdés esetén kérjük hívja a +36 1 5100 374 telefonszámot.