Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha kérdése vagy panasza van!
Internetbankban
Lakossági bankkártyáját online is letilthatja, az új OTP InternetBankban vagy az OTPdirekt internetbank felületén.
Mobilbankban
Lakossági bankkártyáját a mobiltelefonján keresztül is letilthatja, az új OTP MobilBankban.
Telefonon
Hívja bármikor az OTP
HelpDesk munkatársait, ha letiltaná lakossági vagy üzleti bankkártyáját!
plusz+36 (1) 366 6000
Ha az Ön adatai adathalász csalók kezébe kerültek vagy csalás áldozatává vált, a lehető leghamarabb jelezze az esetet az OTP Banknak!
plusz+36 (1) 366 6800
Ha az Ön adatai adathalász csalók kezébe kerültek vagy csalás áldozatává vált, a lehető leghamarabb jelezze az esetet az OTP Banknak:
- a +36 (1) 366 6800 telefonszámon, vagy
- bármelyik OTP Bank fiókban, vagy
- az informacio@otpbank.hu e-mail címen.
OTP Bank fiókok, ATM-ek
Bankfiók- és ATM-kereső
Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat vagy ATM-et!
Foglaljon időpontot online!
Időpontfoglalás esetén bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk.
Mivel kapcsolatban keres minket?
A gyorsabb ügyintézés érdekében írjon nekünk az OTPdirekt internetbankon keresztül vagy chat üzenetben az új OTP InternetBankban, ha rendelkezik hozzáféréssel. Belépés
Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdésem van
Javaslatom, észrevételem van
Írja meg nekünk javaslatait és észrevételeit szolgáltatásainkkal kapcsolatban, hogy javíthassunk rajta!
Panaszom van
Írja meg nekünk panaszát szolgáltatásainkkal kapcsolatban, és munkatársaink megpróbálnak segíteni!
Hogyan szeretné bejelenteni a panaszát?
Internetbankon keresztül
Írja meg nekünk panaszát az OTPdirekt internetbankban Postaláda üzenetben, hogy minél gyorsabban segíthessünk Önnek!
Nincs internetbank hozzáférése?
Töltse ki panaszbejelentő űrlapunkat!
Kitöltöm a panaszbejelentő űrlapotTelefonos ügyfélszolgálat
Sajtókapcsolat újságíróknak / Contact for journalists
OTP Bank Vállalati Kommunikációs Csoport
Telefonos menüpontok
Leggyakrabban használt menüpontok:
- Bankkártya letiltása – 0
- Egyenleg lekérdezés – 1
- Bankkártya aktiválása – 2.3 (Lakossági Ügyfelek)
- Bankkártya aktiválása – 3.3 (Vállalkozó Ügyfelek)
OTP Asszisztens szolgáltatás
Következő telefonszámainkon már Ön is kipróbálhatja az OTP Asszisztens szolgáltatást, amellyel egyszerűen, élőszóval (beszéddel) adhatja meg hívása témáját még az ügyintéző kapcsolása előtt:
Mikor, melyik telefonszámot hívja?
Ha általános lakossági vagy vállalati témában kér segítséget, kérjük, hívja
- a plusz+36 (1) 3666 000 vagy
- a plusz+36 (1) 3666 388 telefonszámot.
Tárcsázás után, kérjük, hallgassa meg a tájékoztatókat, majd válaszoljon az OTP Asszisztens kérdéseire, aki segít Önnek a beazonosításban és a téma megadásában.
Hitelinformációs kérdésben, kérjük, hívja a plusz+36 (1) 299 2999 telefonszámot! Kérjük, ezen a számon is válaszoljon az OTP Asszisztens kérdéseire, hogy el tudjuk végezni a beazonosítását, majd a kulcsszavakat bemondva tudja megadni a hívása témáját.
Mi történik a hívás során?
A plusz+36 (1) 3666 000-ás telefonszámon a hívás elején az Asszisztens felkínálja majd Önnek, hogy ha
- kártyatiltással kapcsolatban telefonál, akkor nyomja meg a 0-s gombot,
- internetes vásárlással, telekóddal vagy internet- és mobilbanki regisztrációval kapcsolatban hív minket, akkor nyomja meg a # gombot.
Ha a fenti két témából egyiket sem választja ki, akkor az OTP Asszisztens kérdéseket tesz fel Önnek a beazonosításhoz, majd a kulcsszavakat bemondva megadhatja hívása témáját.
A plusz+36 (1) 3666 388-as telefonszámon a hívás elején az Asszisztens szintén felkínálja majd Önnek, hogy ha
- kártyatiltással kapcsolatban telefonál, akkor nyomja meg a 0-s gombot,
- internetes vásárlással, telekóddal vagy internet- és mobilbanki regisztrációval kapcsolatban hív minket, akkor nyomja meg a # gombot.
Ha a fenti két témából egyiket sem választja ki, akkor az OTP Asszisztens megkérdezi, hogy lakossági vagy vállalati ügyben hívott-e minket. Ha Ön lakossági ügyfelünk, az OTP Asszisztens kérdéseket tesz fel az Ön beazonosításához, majd a kulcsszavakat bemondva megadhatja hívása témáját. Vállalkozói témában szintén kulcsszavakat bemondva tudja megadni hívása témáját.