Mobil Aláírás használata

Mobil Aláírás használata

Mobil Aláírással biztonságosabban használhatja az OTP internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásait, mert megerősítést kérünk Öntől az azonosításhoz,

  • ha bejelentkezik az internetbanki vagy SmartBróker szolgáltatásokba,
  • ha regisztrál új digitális szolgáltatásainkra vagy mobilalkalmazásunkra, és
  • a tranzakciók jóváhagyásakor (a használt alkalmazástól és egyéni beállításoktól függően).

Regisztráljon az új MobilBankra!

Szeretné kényelmesen elérni az internetbank kiemelt szolgáltatásait a mobilján is? Regisztráljon az új OTP MobilBankra, és intézze a pénzügyeit egyszerűen a mobilján!

OTP MobilBank letöltésAndroid 7.0 és e felett, iOS 12.0 és e felett

Töltse le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztrálja be készülékét!

Az új InternetBank és MobilBank használatához szükséges az új Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése. Ehhez a meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatással csak egy gyors regisztrációra van szükség, melyet az OTPdirekt internetbankban, a SmartBankban (meglévő SmartBank regisztráció esetén) vagy az új MobilBank letöltését követően is elvégezhet.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új MobilBank alkalmazás nem elérhető.

Gyakran ismételt kérdések

Ha az internetkapcsolat hiánya vagy egyéb ok miatt nem tudja a QR kódot beolvasni, egy egyszeri kódot kérhet az Ön által megadott Mobil Aláírás telefonszámra. Az SMS-ben kapott azonosítót a felületen megjelenő mezőbe szükséges beírnia a jóváhagyás végrehajtásához.

  1. Javasoljuk, hogy ha nem szokta rendszeresen ki-, bekapcsolni a telefonját, akkor ezt most tegye meg.
  2. Ha ezután sem kapja meg az SMS-t, akkor hívja fel telefonos banki szolgáltatásunkat a +36 (1/20/30/70) 3 666 666-os telefonszámon!
  3. Ha ügyintézőnk szerint a bank elküldte az SMS-t, akkor hívja fel a mobilszolgáltatója ügyfélszolgálatát!

Ha beállította, hogy minden tranzakcióhoz kérjen az internetbank jelszót, akkor:

  1. fel kell adnia a megbízást (pl. átutalást),
  2. ezután meg kell adnia a jelszavát, és
  3. csak ezután küldjük ki az SMS-t.

Igen, van lehetőség az egyszerűbb, kevesebb SMS-sel járó használatra:

  1. Lépjen be az internetbankban a Beállítások menübe.
  2. Válassza a Mobil Aláírás beállítás menüpontot.
  3. Állítsa be a “Megerősítés tranzakcióknál - Egyszerűsített” lehetőséget.

Ezután ha úgy indít tranzakciót, hogy elmentett űrlapot használ, akkor nem küldünk SMS-t a jóváhagyáshoz. Ha lakossági ügyfelünk, akkor az internetbankban kezelt saját számlái között végzett tranzakcióknál sem küldünk SMS-t.

Ha szeretné még egyszerűbben használni az internetbankot, regisztráljon az új OTP MobilBank (vállalati ügyfeleink esetében a SmartBank) alkalmazásra, aminek segítségével QR-kód-alapú Mobil Aláírást használhat. Ez azt jelenti, hogy a belépést és a tranzakciókat SMS helyett QR kód beolvasásával tudja jóváhagyni.

A push üzenet (angolul: push notification vagy magyarul push üzenet) egy mobil-alkalmazás által a telefon kezdő képernyőjére küldött üzenetet jelenti. Az alkalmazás készítői bármikor elküldhetik ezeket, nem szükséges hozzá az, hogy éppen használjuk az adott applikációt vagy akár a telefont.

A tranzakciók vagy a belépések jóváhagyásánál a push értesítés kényelmesebb és gyorsabb a korábbi SMS-jóváhagyáshoz képest.

A push üzenetek fogadásához elengedhetetlen, hogy a mobilbanki alkalmazás telepítve és regisztrálva legyen a készülékén, emellett a beállításokban engedélyeznie kell az értesítések fogadását is.

Hirdetmények

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.