Kártyaelfogadói adatlap
POS-bérleti díj számla e-mailben történő küldéséhez
Bankunk a POS-bérleti díj számlát negyedévente állítja elő és postai úton küldi ki a kereskedők részre. 2025. április 15-től lehetőséget biztosítunk arra, hogy a POS-bérleti díj számlát e-mailben kapja meg a jelenlegi postai kézbesítés helyett, amely gyorsabb és kényelmesebb számlafeldolgozást tesz lehetővé.
Az e-mail-es POS-bérleti
számlát két formátumban tudjuk megküldeni:
- PDF formátum esetén a számlát e-mailben, PDF csatolmányként küldjük ki. Ez a formátum papír alapú számlának minősül, ezért ezt a számlát ki kell nyomtatni (lementésre nincs lehetőség), és nyomtatott formában kell megőrizni a papír alapú számlákra vonatkozó szabályok szerint. Ez alól kivétel, ha jogszabály által előírt szabályok szerint konvertálja át elektronikus megőrzés céljából a papír alapú számláját.
- E-számla esetén a számlát e-mailben, PDF csatolmányként küldjük ki, amely tartalmaz egy beágyazott xml adatállományt is. Ezt a számlát nem kell kinyomtatni, a csatolt PDF formátum a könnyebb olvashatóságot segíti elő, az xml állomány elektronikus számlának minősül, ezért kizárólag elektronikus formában kell megőrizni. Annak érdekében, hogy az xml fájl közvetlenül feldolgozható legyen, a megfelelő könyvelőprogram szükséges, amelynek feltételeit az Ön vállalkozásának kell biztosítania.
A számlaküldési mód átállításához az alábbi adatlap kitöltése szükséges, ahol a vállalkozás adatainak megadása után 15 munkanapon belül a módosítás megtörténik. Ezt követően a POS-bérleti díj számla a megadott e-mail címre érkezik.
Kérdés esetén kérjük, írjon a kartyaelfogadas@otpbank.hu e-mail címre.
A Tételes Elszámolói Lista (Analitika) elektronikus küldésének átállításáról itt tájékozódhat.