Kérdése van?
Az OTPdirekt Internetes szolgáltatásunka vonatkozó Gyakran ismételt kérdéseket a linkre kattintva olvashatja el.
Intézze online vállalkozása, vállalata pénzügyeit a nap 24 órájában!
Internetes szolgáltatásunk a bankszámla műveletek széles választékát kínálja vállalkozásának, vállalatának. Netbankunkban egyszerűen, gyorsan, kényelmesen kezelheti vállalkozása, vállalati valamennyi forint-, devizaszámláját, megtakarításait, értékpapír számláját.
Utalások
Számlatörténet lekérdezés
Hitelesített számlakivonat
Fizetési kérelem
Kártya beállítások
Utalás lakcímre
Értékpapír ügyletek
Lekötések
Igénylések
Autópálya-matrica vásárlás
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Az OTP Bank számos védelmi intézkedést alkalmaz, hogy Ön minél biztonságosabban használhassa az internetbankot. A kockázatok minimálisra csökkentéséhez azonban az Ön közreműködésére is szükség van.
A SmartBankkal az internetbanki belépést is egyszerűsítheti. Válassza az internetbank belépő felületén a „Belépés QR-kóddal” lehetőséget, majd a megjelenő QR-kódot olvassa be a SmartBank QR-kód beolvasó funkciójával.
Az internetbankban indított tranzakcióinak jóváhagyásához is használja a QR-kódot. A jóváhagyásnál megjelenő QR-kódot egyszerűen olvassa be a SmartBank QR-kód beolvasó funkciójával.
Ha Ön ezt a belépési módot választja, a következő adatokat kell megadnia bejelentkezéskor:
Ha az internetes azonosító (HAZ) helyett inkább saját azonosítóval szeretne belépni, akkor az internetbankban a Beállítások/Saját azonosító beállítása menüpontban adhat meg egyet.
A képernyőn megjelenő QR-kódot egyszerűen beolvashatja az OTP SmartBank vagy az új OTP Bank mobilalkalmazással, majd a hitelesítés után be is léphet az internetbankba.
Azt javasoljuk, hogy az internetbankot ne használja mások jelenlétében, vagy nyilvános wifin keresztül, vagy nyilvános helyen. Ha mégis elkerülhetetlen, kérjük, fontolja meg az alábbi óvintézkedéseket:
Javasoljuk, hogy az internetbank és általában az internet használatakor a lehető legnagyobb gondossággal járjon el eszközei és adatai védelme érdekében.
Az e-mail és SMS csalások napjainkban nagyon gyakori visszaélési formák, amelyek célja, hogy az elkövető megszerezze a számla vagy a bankkártya birtokosának személyes adatait, valamint az internetbanki belépéshez szükséges biztonsági kódjait.
Hogyan működik?
A csalók egy e-mail üzenetet vagy egy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (linket) tartalmaz. A hivatkozás egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít az adott bank eredeti honlapjára, de valójában a csalók itt gyűjtik be a megtévesztett ügyfelek jelszavait és egyéb személyes adatait.
Hogyan védekezhet ellene?
Az OTPdirekt Internetes szolgáltatásunka vonatkozó Gyakran ismételt kérdéseket a linkre kattintva olvashatja el.
Az OTP SmartBank segítségével könnyedén és bárhol igénybe tudja venni az OTP Bank számos szolgáltatását mobiltelefonjáról és tabletjéről is.
Gyorsegyenleg belépés nélkül
Utalások
Számlatörténet lekérdezés
Mobilegyenleg feltöltés
Lekötések
Fizetési kérelem
Autópálya-matrica vásárlás
Internetes vásárlások jóváhagyása
QR jóváhagyás
Térképes fiók/ATM kereső
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Amennyiben pénzforgalmi számlája felett egyedüli aláírási joggal rendelkezik, az OTPdirekt internetes szolgáltatás igénybevételéhez csupán egy szerződést kell kötni, melyben Ön az internetes szolgáltatás Igénybevevőjeként szerepel és máris intézheti bankügyeit az internetes bankfiók segítségével.
A szolgáltatásba egyszerre több vállalkozói bankszámla is bevonható.
Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit az OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható. 2022. március 24-től a SmartBank regisztráció már csak vállalkozói ügyfelek számára elérhető.
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás nem elérhető.
iOS 11 és e felett
Android 7.0 és e felett
A SmartBank elindítását követően, egy rövid, egyszerű regisztráció szükséges. Ehhez szükség lesz az internetbankhoz is használt azonosítóra (HAZ), bankszámlaszámra és jelszóra.
A regisztráció lépései:
Elfelejtettem az azonosítómat és/vagy jelszavamat, mit tegyek?
Bármely számlaszámmal regisztrálhat, amelyet az internetbankban is kezelni tud. Ugyanakkor javasoljuk, hogy a leggyakrabban használt számlával tegye ezt meg, mert így a későbbiekben egy ritkábban használt számla esetleges megszüntetése nem fog fennakadást okozni a SmartBank alkalmazás használatában.
Igen. Bármennyi OTPdirekt szerződés regisztrálható egy készüléken, a PIN kód pedig mindegyik esetben külön megadható.
Természetesen ujjlenyomat vagy FaceID használat esetén a beállított ujjlenyomat, FaceID mindegyik szerződésre érvényes.
A PIN kód Ön választhatja meg, de néhány elvárást - az Ön biztonsága miatt - be kell tartania. A PIN kód
Fontos, hogy a SmartBank PIN kód nem egyezik meg a SIM kártya, a telefon zároló képernyő vagy a bankkártya PIN kódjával. Ez egy Ön által, tetszőlegesen választható szám.
Kérjük, nézze meg biztonsági ajánlásainkat is.
Az Ön biztonsága érdekében a SmartBank regisztrációját - az alkalmazás teljes körű használatához - aktiválni szükséges.
A regisztrációt törölni az alábbi módokon lehet:
Fontos, hogy PIN kód háromszori elrontásával vagy az OTP direkt szerződés megszüntetésekor is töröljük a regisztrációt.
Mobilkészülékén a SmartBank bejelentkezés mindig PIN kóddal (vagy ujjlenyomattal, FaceID-val) történik, függetlenül a Mobil Aláírás beállítástól.
A tranzakció jóváhagyás az internetbank esetében megszokott módon, a Mobil Aláírás beállítás opcióinak megfelelően, annak szabályai szerint történik a PIN kóddal/biometrikus (ujjlenyomat/FaceID) azonosítással.
A SmartBank PIN kódja eszközhöz és szerződéshez kötött, ezt a bank nem ismeri, ezért nincs lehetőség Önnek másik PIN kódot adni. A SmartBank PIN kód ellenőrzésére információbiztonsági szempontok alapján nincs lehetőségünk.
A SmartBank PIN kód elfelejtése esetén törölnie kell az adott eszközön a regisztrációját, majd megismételnie a regisztrációt.
Háromszori PIN kód rontás után szintén törlődik a regisztráció.
Az Ön biztonsága érdekében 3 rontás után töröljük az adott regisztrációt a készülékről.
Kérjük, regisztráljon újra, amennyiben használni szeretné a szolgáltatást.
Ha több szerződés is regisztrált az adott készüléken, a többi nem törlődik.
A QR-kód beolvasása után jellemzően két tájékoztató üzenet jelenhet meg ilyen esetben.
"A SmartBank regisztrációja még nem aktív, ezért a QR kóddal történő jóváhagyás nem engedélyezett. Az aktiválást legkorábban a regisztráció után 24 óra elteltével kezdeményezheti a Beállítások menüben.”
Ez akkor fordul elő, ha a használt SmartBank alkalmazásba az OTPdirekt szerződését már regisztrálta, de még nem aktiválta. Az aktiválást, a regisztrációt követő 24 óra múlva teheti meg legkorábban az alkalmazás Beállítások menüpont „Regisztráció aktiválása” funkcióval. A funkció használatával, egy SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) megadásával aktiválhatja regisztrációját.
„A SmartBankban aktuálisan kijelölt szerződéssel nem hagyható jóvá a tranzakció.”
Ez akkor fordulhat elő, ha több OTPdirekt szerződés regisztráció van a készülékén, és nem az a kiválasztott, amivel az internetbankba szeretne belépni. A kiválasztott szerződést a fejlécben lévő legördülő listában tudja ellenőrizni. Itt a név mellett látható az azonosító és a számlaszám is.
Az OTP Bank számos védelmi intézkedést alkalmaz, hogy Ön minél biztonságosabban használhassa a SmartBankot. A kockázatok minimálisra csökkentéséhez azonban az Ön közreműködésére is szükség van.
Javasoljuk, hogy a lehető legnagyobb gondossággal járjon el mobiltelefonja és adatai védelme érdekében.
Az e-mailen, SMS-en és telefonon keresztüli csalások nagyon gyakori visszaélési formákká váltak. Ezek célja, hogy az elkövetők az OTP Bankra vagy más vállalatra hivatkozva adatokat csaljanak ki: a számla vagy bankkártya birtokos személyes adatait, internetbanki belépéshez szükséges azonosítót, biztonsági kódot, jelszót vagy bankkártya adatokat.
A csalók vagy telefonon próbálnak kicsalni adatokat az ügyfelektől adategyeztetésre hivatkozva, önmagukat a bank dolgozóinak kiadva; vagy e-mail üzenetet vagy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (link) tartalmaz. Ez a link egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít a bank internetbanki belépő oldalára. Ezen keresztül képesek arra, hogy begyűjtsék a megtévesztett ügyfelek jelszavait és adatait.
Hogyan védekezhet ellene?
Ha a mobilkészülékén korábban még nem volt az Internetbanki és Mobilalkalmazási szolgáltatás keretében elérhető OTPdirekt SmartBank regisztrációja, akkor az Ön biztonsága érdekében további biztonsági lépéseket vezettünk be a SmartBankon keresztül indított tranzakciók első jóváhagyásaira (Mobil Aláírás).
A normál működés során a jóváhagyás PIN kóddal, ujjlenyomatos vagy FaceID-s azonosítással történik, ebben az esetben viszont – az Ön beazonosíthatósága érdekében - a díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) használatával.
Az OTP SmartBank regisztrációjának aktiválására, és ezáltal PIN kódos, illetve a biometrikus azonosítás bekapcsolására az alábbi két mód áll rendelkezésére:
Lényeges tudnivaló, hogy amíg a Smartbank mobilalkalmazás regisztráció aktiválását nem végezte el, addig sem az OTP internetbanki QR-kódos bejelentkezés, sem a QR-kódos tranzakció jóváhagyás funkciók (QR-kód alapú MobilAláírás) nem működnek. Addig a díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kód (MobilAláírás SMS) segítségével tud belépni OTP internetbankjába.
Támogatott operációs rendszerek:
Támogatott hardver (Android):
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek a SmartBank nem használható.
Léteznek azonban olyan típusú telefonok is, amelyek esetén a root-olást gyárilag elvégzik.
Amennyiben szeretné leellenőrizni, hogy valóban a mobiltelefon készülékének a típusa, vagy operációs rendszere akadályozza az alkalmazás frissítését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Ha vállalkozása, vállalata rendszeresen jelentős pénzforgalmat bonyolít és fontos, hogy az OTP Bank mindig elérhető legyen, akkor az OTPdirekt Electra Terminál igénybevételét ajánljuk.
Az OTPdirekt Electra Terminál folyamatos kapcsolatot teremt vállalata számítógépe és az OTP Bank között. A bank számlavezető rendszerének üzemideje alatt a megbízásokat azonnal teljesítjük, a rendszer üzemszünetében pedig elektronikus postafiókban tároljuk a következő üzemelési időszakig.
Belföldi és nemzetközi átutalási megbízások
Kötegelt tranzakciók
Csoportos átutalás/beszedés
Betétműveletek
Hatósági átutalás és felhatalmazáson alapuló beszedés
Számlatörténet és hitelesített számlakivonatok
Adatformátumú számlakivonatok
Postai értesítők és bizonylatok letöltése
Cashpool információk
Importálás/Exportálás
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Az Electra terminál igénybevételéhez szükséges OTPdirekt szerződés megkötéséhez, keresse fel számlavezető fiókját vagy kapcsolattartóját. Az szerződés kézhezvételét követően, azonnal telepítheti az Electra Terminált és megkezdheti a használatát.
A szolgáltatásba egyszerre több vállalkozói bankszámla is bevonható.
Töltse le a telepítőkészletet és kövesse a telepítési útmutató leírását.
Az elérhető frissítésekről a programon belül küldünk értesítést.
Próbálja ki az OTPdirekt Electra Terminál DEMO verzióját, amely segítségével megismerheti a program telepítésének menetét és felhasználói felületét, annak működését. A DEMO verzió használathoz szükséges információkért tekintse meg a telepítési útmutatót.
A ViCA alkalmazással a mobiltelefon egy személyes hitelesítési eszközzé válik, így a későbbiekben ennek használatával tudja megerősíteni az aláírási és bejelentkezési szándékát.
Ha az OTPdirekt Electra Terminál telepítésével vagy használatával kapcsolatban segítségre van szüksége, munkatársaink szíves rendelkezésére állnak.
Hívjon minket (munkanapokon 8 - 17 h között) a plusz+36 1 366 2222 telefonszámon.
Írjon nekünk az electra@otpbank.hu e-mail címre.
Az OTPdirekt Electra Terminál a nagy forgalmat bonyolító, kereskedelmi banki ügyfélkör elektronikus banki igényeinek kiszolgálására kialakított szolgáltatás. Igénybevételével ügyfeleink saját számítógépükről, interneten keresztül juthatnak hozzá a legfrissebb banki információkhoz és továbbíthatják fizetési megbízásaikat üzleti partnereiknek.
Az Electra Terminál igénybevételéhez szükséges OTPdirekt szerződés megkötéséhez, keresse fel számlavezető fiókját vagy kapcsolattartóját. Az szerződés kézhezvételét követően, azonnal telepítheti az Electra terminált és megkezdheti a használatát.
A szolgáltatásba egyszerre több vállalkozói bankszámla is bevonható.
Az Electra Terminál telepítése, egy rövid, egyszerű folyamat, amelyet Ön vagy vállalatának informatikusa is elvégezhet.
Ehhez szüksége lesz:
Az Electra Terminál telepítésének lépéseit itt találja.
Az Electra Terminált – a program teljes körű használatához - regisztrálni szükséges:
Az Electra Terminál szabadon másolható, azonban egy Electra programpéldány csak egy eszközön futtatható. Az Electra Terminál áthelyezéséhez az Electra program fő mappáját (Electra) szükséges áthelyezni az új eszközre, valamint az áthelyezés után elindítani a bin32-es mappában található newuser.exe alkalmazást és követni a képernyőn megjelenő utasításokat.
A ViCA mobilalkalmazás segítségével Ön bárhonnan aláírhatja az Electra Terminálban rögzített megbízási csomagokat, valamint biztonságosan megerősítheti bejelentkezési szándékát. Az elvégzendő műveletre PUSH üzenet hívja fel a figyelmét. A jóváhagyás titkos jelszóval, vagy biometrikus azonosítással (ujjlenyomat, FaceID) is történhet.
Az applikáció használatához, a ViCA regisztrációs mobilszámok bejelentése szükséges, amelyet személyesen, a számlavezető bankfiókjában tehet meg.
Az alkalmazás letöltéséhez és a regisztrációhoz kapcsolódó részletes információk itt érhetők el, valamint az Electra Terminál Információk menüpontjában.
Az Electra Terminál Ügyfélszoftver Azonosító (programpéldány azonosító) az Ön Electra szoftverének egyedi azonosítója, amelyet a program telepítése során szükséges megadnia.
Az Ügyfélszoftver Azonosítója megtalálható az OTPdirekt szerződésen, illetve cégképviseleti aláíró jogosultságú igénybevevők az OTP Electra Telefonon Ügyfélszolgálatán a plusz+36 1 366 2222-es telefonszámon is kérhetik a regisztrációhoz szükséges adatok megadását.
Csoport
azonosító:
a Csoport azonosító segítségével az Electra Terminál igénybevevőit csoportokba
rendezheti, ezzel megkönnyítve az egyszerűbb áttekintésüket.
Igénybevevő
azonosító:
az
Electra Terminál igénybevevőjének egyedi felhasználó neve.
A Csoport- és Igénybevevő azonosító megtalálható az OTPdirekt szerződésen, illetve cégképviseleti aláíró jogosultságú igénybevevők az OTP Electra Telefonon Ügyfélszolgálatán a plusz+36 1 366 2222-es telefonszámon is kérhetik a regisztrációhoz szükséges adatok megadását.
Felfüggesztett jelszavának feloldását vagy új jelszó kiadását igényelheti:
Kérjük, hogy az új jelszót az első belépéskor mindenképpen változtassa meg.
Az Electra Terminálon aláírt megbízási csomagok hitelesítése és jogosultság ellenőrzése – biztonsági okokból – az Electra Szerveren történik. Az Electra kliens csak az aláírások meglétét, valamint egyezőségét ellenőrzi, így a nem megfelelő aláírások jelzése is csak a beküldést követően történik meg.
Az Electra Terminálban az alábbi számlák feletti jogosultságok állíthatók be:
Az Electra Terminál lehetőséget biztosít arra, hogy egy rögzített megbízási csomag az OTPdirekt szerződésbe bevont más Electra programpéldányok számára is elérhetővé váljon a banki szerver egy elkülönített területéről. Ezen megbízások más programpéldányok számára is szerkeszthetők, aláírhatók és a banki feldolgozó rendszerbe küldhetők. Az így elkülönített megbízások 14 naptári napig tárolódnak a banki szerveren, majd azt követően automatikusan törlődnek. Az Electra biztosítja, hogy egy megbízási csomag egyszerre csak egy helyen legyen elérhető, amellyel elkerülhető a csomagok duplikációja.
Amennyiben igénybe szeretné venni ezt a szolgáltatást, kérjük jelezze számlavezető bankfiókjában.
Az Electra Terminálon beküldött megbízási csomagok feldolgozottságának állapota azonnal, automatikusan megjelenik a felületen. Abban az esetben, ha a megbízási csomag feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, vagy a szerveri kapcsolat idő előtt megszakad, akkor a megbízási csomagok feldolgozottságának állapota utólag is lekérdezhető a Megbízási csomagok/Elküldött megbízások menüpontban a Státusz ikon megnyomásával. Amennyiben a csomag egyes eleme(i) visszautasításra került(ek), azt a felület felkiáltójeles ikonnal jelzi, s a csomag megnyitása után a visszautasítás oka is feltüntetésre kerül.
Az Electra Terminál a hét bármely napján, éjjel-nappal elérhető.
Bármikor lekérdezheti:
Az azonnali átutalási megbízások minden naptári napon, a nap 24 órájában teljesülnek. Fedezethiány esetén az ilyen megbízásokat a rendszerünk haladéktalanul visszautasítja. Az azonnali átutalással kapcsolatos további tudnivalókról itt olvashat.
A nem azonnali átutalásnak minősülő tranzakciók esetén, amennyiben nyitvatartási időn kívül indítja az átutalást, akkor azt a következő nyitáskor teljesítjük. Ilyen tranzakciók esetén, ha a berögzített átutalási megbízás teljesítéséhez nincs elegendő fedezet az indító számlán az adott pillanatban, a tranzakciót nem utasítjuk vissza – függőben tartjuk. Ha a nap folyamán az átutalások benyújtási határidején belül megfelelő fedezet érkezik a számlára, a megbízást teljesítjük. A tranzakciók jóváhagyását követően kérjük, minden esetben figyelmesen olvassa el a megbízás befogadására vonatkozó rendszerüzenetet.
A fedezethiányos tranzakcióról tovább itt olvashat.
Nyitvatartási idők a nem azonnali átutalási tranzakciók vonatkozásában megtalálhatók az aktuális hirdetményünkben.
Amennyiben a szerveri belépést követően hosszabb ideig nem végez banki műveletet az Electra Terminálban, akkor biztonsági okokból automatikusan bontja a kapcsolatot, így biztosítva, hogy illetéktelenek ne használhassák az Ön Electra Terminálját.
Biztonsági okokból az biztonsági időkorlát megváltoztatására nincs lehetőség.
Az Electra Terminálban elérhető számlaértesítő kifejezetten az adatok elektronikus feldolgozására szolgál, amely tartalmilag megegyezik a papír alapú kivonattal, de formailag különböző.
Az Electra Terminálban lehetősége van PDF alapú, Hitelesített Elektronikus számlakivonat lekérdezésére is, amely egy elektronikus aláírással és időbélyegzővel ellátott elektronikus dokumentum.
Hitelesített Elektronikus számlakivonatot igényléséhez, kérjük, forduljon a számlavezető bankfiókjához.
Összefűzött számlaforgalom lekérdezésére az Összefűzött kivonat készítése menüpontban lehetséges, ahol megtekintheti a bankszámlánkénti forgalmakat, a nyitó és záróegyenlegeket, valamint az összes terhelést és jóváírást az Ön által megadott időszakra. Az Összefűzött kivonatok a Számla értesítők adataiból készülnek, ezért a funkció használata előtt az adott időszakra vonatkozó kivonatok megléte szükséges.
A kivonatok automatikus letöltésének bekapcsolása a Beállítások/Automatikus letöltések menüpontban lehetséges. Kérjük, a funkció használata előtt vegye figyelembe, hogy nagyobb számlakör esetén a kivonatok letöltése több időt vehet igénybe, így a bejelentkezés ideje jelentősen meghosszabbodhat.
Sablonok használatával elmenthetők gyakran ismételt tranzakciók adatai, így gyorsítva egy későbbi tranzakció rögzítését ugyanannak a partnernek. Az elmentett sablonok könnyen kereshetők és szerkeszthetők.
Minimum hardver feltételek:
Minimum szoftver feltételek:
Javasoljuk, hogy Microsoft által még támogatott operációs rendszerrel és azok elérhető legfrissebb verzióival használja az Electra Terminált.
A ViCA
használatához okostelefon vagy tablet szükséges (Android, iOS) mobilinternet
vagy Wi-Fi kapcsolattal.
Minimum rendszerkövetelmény:
Javasoljuk, hogy az Automatikus letöltések funkcióban csak a legszükségesebb automatikus letöltéseket állítsák be, vagy használják az egyszeri, eseti lekérdezéseket.
A CorporateAPI (CorpAPI) egy olyan, innovatív pénzügyi szolgáltatás, melynek keretében biztonságos kapcsolat alakítható ki az Ön vállalatirányítási rendszere és az OTP Bank között, így integráltan és hatékonyan kezelheti vállalata pénzügyeit.
Ügyfelünkként ezáltal közvetlenül a saját vállalatirányítási rendszeréből kezdeményezhet fizetési megbízásokat, követheti megbízásai állapotát és bankszámláival kapcsolatos információkat kérdezhet le.
A CorpAPI továbbá képes valós idejű automatikus értesítő üzenetet (PUSH) szolgáltatni meghatározott eseményekről. Ezek az események lehetnek például kimenő és beérkező pénzügyi tranzakciók, bankkártya műveletek és megbízási állapotváltozások.
Belföldi és nemzetközi átutalási megbízások
Egyedi és kötegelt tranzakciók
Csoportos átutalás/beszedés
Számlaegyenleg és számlatörténet
Adatformátumú, vagy hitelesített PDF számlakivonat
Értesítés számlaforgalomról (PUSH)
Értesítés bankkártya műveletről (PUSH)
Sandbox tesztkörnyezet
A CorpAPI igénybevételének feltétele, hogy az ügyfél az OTP Banknál OTPdirekt Electra szolgáltatási szerződéssel rendelkezzen, illetve a CorpAPI szolgáltatás igénybevételére kiegészítő megállapodást kössön. A szolgáltatási szerződés, valamint a kiegészítő megállapodás megkötéséhez keresse fel számlavezető fiókját vagy kapcsolattartóját.
A szolgáltatás használatához kérjük kövesse az alábbi útmutató leírásokat.
Az éles szolgáltatás igénybevétele előtt lehetőséget és támogatást biztosítunk a sandbox tesztkörnyezet használatára. A sandbox regisztrációt a corpAPIsupport@otpbank.hu email címen igényelheti.
Ha az éles vagy sandbox környezetben futó CorpAPI működésével, használatával kapcsolatban segítségre van szüksége munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Írjon nekünk az corpAPIsupport@otpbank.hu e-mail címre.
Az általános információk eléréséhez nem szükséges külön szerződés megkötése. Az OTPdirekt automata telefonos szolgáltatásával egyszerűen és gyorsan informálódhat bankszámlája egyenlegéről, letilthatja ellopott / elveszett bankkártyáját.
A telefonos ügyintézői szolgáltatás használatához egy vállalkozói forint bankszámlára és egy üzleti bankkártyára van szükség.
Általános információk
Utalások
Számlainformációk
Lekötések
SMS-szolgáltatások beállítása
Autópálya-matrica vásárlás
Mobilegyenleg feltöltés
Számlakivonat másolat igénylés
Reklamációk fogadása
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Hívjon minket a plusz06 1 366 6666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 3 666 666-os számon!
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.
Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.
A szerződés megkötését a cég képviseletére jogosult személy az igénybevevőkkel együtt a számlavezető fiókban kezdeményezheti..
Az OTPdirekt mobiltelefonos szolgáltatásokat az OTPdirekt telefonos ügyintézői, az OTPdirekt Electra Terminál vagy OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink igényelhetik.
KártyaKontroll
Részletek
SzámlaKontroll
Részletek
Beszedés Kontroll
Részletek
Értékpapír Kontroll
Részletek
Automatikus egyenleg
Részletek
Interaktív információk
Részletek
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Az igénylést a cég képviseletére jogosult személy a számlavezető fókban kezdeményezheti. A Kontroll szolgáltatásokat a mobiltelefonos szolgáltatásra már felhatalmazott igénybevevő telefonos ügyintézőinél is igényelheti
Bankszámlájához kapcsolódó valamennyi bankkártyával végzett online tranzakcióról SMS-ben értesítjük.
Bankszámláján történt terhelésekről, jóváírásokról, vagy a valamilyen okból visszautasított tranzakciókról értesítjük SMS-ben.
A terhelés előtt SMS-ben engedélyezheti vagy utasíthatja el a szolgáltató által terhelésre benyújtott csoportos beszedési megbízásokat.
Értesítést kaphat SMS-ben az értékpapírszámláin történt, előre meghatározott ügyletek státuszváltozásairól, illetve értékpapírokkal kapcsolatos esedékességről.
Kérésére minden banki munkanapon reggel automatikus SMS-ben értesítjük az előző napvégi záró számlaegyenlegéről.
Ha valamilyen banki információt kíván megtudni mobiltelefonja segítségével, elegendő a megfelelő kódot tartalmazó SMS-t elküldenie az OTP Bank részére. A kért információt néhány másodpercen belül magyar vagy angol nyelven - szintén SMS-ben - küldjük meg Önnek.
Az interaktív üzenetekhez használt kódokról, valamint az SMS-ek tartalmáról a hirdetményekben tájékozódhat.
Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.
Az Ön teendője:
Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!
Your browser is not compatible with this site. Read more.