Akadálymentesítés
Alapelvünk, hogy a fogyatékossággal élő emberek
a többi ügyféllel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó
szolgáltatásban részesüljenek.
Kiemelt célunk, hogy minél kényelmesebb,
egyszerűbb és mindemellett teljes körű hozzáférést biztosítsunk banki
szolgáltatásainkhoz mozgáskorlátozott, siket és nagyothalló, valamint vak és
gyengénlátó ügyfeleink számára.
Akadálymentes megoldások
Sokunknak mindennapos. Másoknak kihívás a mindennapokban.
Figyeljünk egymásra, és könnyítsük meg együtt a fogyatékossággal élő emberek hétköznapjait!
Sokszor bele sem gondolunk, mennyi olyan szituáció van, ami bár természetesnek tűnik, a fogyatékossággal élő embereknek kihívást jelenthet a mindennapokban. Az OTP Bank ezeket a helyzeteket szeretné fejlesztéseivel könnyebbé tenni.
Akadálymentesítő fejlesztések
Az OTP Banknál azon dolgozunk, hogy folyamatos fejlesztéseinkkel egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a banki ügyintézést.
Célunk, hogy a fogyatékossággal élő ügyfeleink ügyintézését – és ezzel együtt hétköznapjaikat is – megkönnyítsük.
Az utóbbi években számos akadálymentesítő fejlesztést valósítottunk meg fiókjainkban és digitális felületeinken.
Mit sikerült eddig elérnünk?
Az akadálymentesség többet jelent a rámpáknál és a jól látható feliratoknál. Alapelvünk, hogy a fogyatékossággal élő emberek a többi ügyféllel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásban részesüljenek a fizikai és az online térben egyaránt.
Hasznos tippek és tanácsok
Néhány tippel és tanáccsal segítünk abban, hogyan viselkedjünk és kommunikáljunk a mozgásszervi vagy érzékszervi kihívással élőkkel.
Úgy gondoljuk, hogy ha egy ismeretlen világot jobban megismerünk és megértünk, akkor könnyebben tudunk reagálni – így a feszengést felválthatja a természetes, oldott hangulat.
Kommunikáció mozgáskorlátozott emberekkel
Kérdezzen bátran, és abban segítsen, amire megkérik!
Üljön le vagy guggoljon le, amikor kerekesszékes emberrel beszélget!
Ha nem akar segíteni, akkor figyeljen rá, hogy ne legyen útban!
Megnézem a videót
Kommunikáció siket emberekkel
Szemkontaktus, szemkontaktus, szemkontaktus!
Ne kiabáljon, az nem segít. Inkább artikuláljon!
A testbeszéd viszont megkönnyíti a kommunikációt.
Megnézem a videót
Kommunikáció látássérült emberekkel
Egyszerűen csak kérdezze meg, segíthet-e!
Ha nemet mondanak, ne sértődjön meg!
A vakvezető kutyát pedig elég, ha csak a gazdája simogatja.
Megnézem a videótFenntarthatósági tevékenységünk fókuszai
Pénzügyi kultúra
Az OTP Csoport elkötelezett az emberek pénzügyi ismereteinek mélyítése iránt, és hisz abban, hogy a felelős pénzügyi döntések nemcsak egyéni, hanem társadalmi szinten is hozzájárulnak a jóléthez.
TovábbKözösségi szerepvállalás
Az OTP Csoport elkötelezett a hátrányos helyzetű csoportok és a közösség számára fejlődést jelentő ügyek támogatása iránt, és hisz abban, hogy a gazdasági szereplőknek erejükhöz mérten felelősséget kell vállalni a társadalmi igazságosság előmozdítása érdekében.
TovábbZöld bank
Az OTP Csoport elkötelezett a természeti környezet megóvása és a szennyezés csökkentése iránt, és hisz abban, hogy felelős működésével és kézzelfogható tettekkel erejéhez mérten hozzájárul a környezeti szempontból is fenntarthatóbb gazdasághoz.
Tovább