Főbb internetbanki szolgáltatások
Utalások
Számlatörténet
Mobilegyenleg feltöltés
Kártya beállítások
Számlák fizetése Részletek
Értékpapír ügyletek
OTPdirekt Bróker szolgáltatás
RészletekLekötések
SMS-szolgáltatások beállítása
Igénylések
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Hogyan bankoljon biztonságosan?
Az OTP Bank számos védelmi intézkedést alkalmaz, hogy Ön minél biztonságosabban használhassa az internetbankot. A kockázatok minimálisra csökkentéséhez azonban az Ön közreműködésére is szükség van.
Hogyan igényelheti?
VideóBankon keresztül
Lakossági ügyfeleink online videóhívással is megköthetik szerződésüket.
Bankfiókban személyesen
Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat!
Külföldről
A szolgáltatást akkor is igénybe veheti, ha nem tudja személyesen felkeresni bankunkat és nincs lehetősége igénybe venni a VideóBankot sem.
Hogyan fizetheti be közüzemi számláit?
Csoportos beszedési megbízások
A csoportos beszedési megbízás az egyik legkényelmesebb módja a havi számlák és csekkek rendszeres befizetésének. Az internetbanki alkalmazásban egyszerűen rögzítheti, szükség szerint módosíthatja a megbízását, ami alapján a szolgáltató minden hónapban automatikusan beszedi a fizetendő összeget a bankszámlájáról.
Hogyan lehet biztonságosan belépni az internetbanki alkalmazásba?
Belépés azonosítóval és számlaszámmal
Ha Ön ezt a belépési módot választja, a következő adatokat kell megadnia bejelentkezéskor:
- Azonosító (HAZ): 6 vagy 7 jegyű internetes azonosító, ami az Ön OTPdirekt szerződésén szerepel.
- Számlaszám: bármelyik számlaszám megfelel azok közül, amelyek fel vannak sorolva az Ön OTPdirekt internetes szerződésében.
- Titkos jelszó: a szerződéskötéskor Ön által meghatározott jelszó, amit a szolgáltatás első használatakor kötelező megváltoztatnia.
Belépés saját azonosítóval és számlaszámmal
Ha az internetes azonosító (HAZ) helyett inkább saját azonosítóval szeretne belépni, akkor az internetbankban a Beállítások/Saját azonosító beállítása menüpontban adhat meg egyet.
Belépés QR-kóddal
A képernyőn megjelenő QR-kódot egyszerűen beolvashatja az OTP SmartBank vagy az új OTP Bank mobilalkalmazással, majd a hitelesítés után be is léphet az internetbankba.
Mire figyeljen a jelszavával kapcsolatban?
- A belépéshez használt jelszavát kezelje bizalmasan, ne ossza meg senkivel!
- A jelszót soha ne jegyezze fel semmilyen formában!
- Rendszeresen változtassa meg jelszavát!
- Jelszóváltoztatáskor kerülje az egyszerűen kitalálható, nyilvánvaló kódokat (pl. születési dátum, irányítószám)!
Mire figyeljen, ha nyilvános helyen használja az internetbankot?
Azt javasoljuk, hogy az internetbankot ne használja mások jelenlétében, vagy nyilvános wifin keresztül, vagy nyilvános helyen. Ha mégis elkerülhetetlen, kérjük, fontolja meg az alábbi óvintézkedéseket:
- Bejelentkezéskor sose engedélyezze a böngészőnek, hogy megjegyezze a beírt azonosítót és számlaszámot!
- Állítsa be, hogy minden egyes tranzakció végrehajtását jelszóval kelljen megerősíteni!
- Ha befejezte az internetbank használatát, a böngésző jobb felső sarkában található Kilépés gombbal lépjen ki a szolgáltatásból!
Hogyan védheti meg számítógépét, laptopját és mobilját?
Javasoljuk, hogy az internetbank és általában az internet használatakor a lehető legnagyobb gondossággal járjon el eszközei és adatai védelme érdekében.
- Rendszeresen töltse le az Ön által használt operációs rendszerhez, böngészőhöz elérhető frissítéseket!
- Soha ne telepítsen olyan programot számítógépére vagy telefonjára amit nem ismer, különösen mások kérésére!
- Az esetleges vírusfertőzésekkel és betörési kísérletekkel szemben védje számítógépét tűzfalakkal és víruskeresőkkel, valamint alkalmazza a mobilokra szánt védelmi megoldásokat is!
- Ne tároljon személyes adatokat (pl. bankszámlaszám, belépési jelszó, azonosító) se a számítógépén, laptopján, se pedig a mobiltelefonján!
- Ne engedélyezze a böngészőjének, hogy megjegyezze, tárolja az Ön adatait!
- A mobilján használjon erős PIN kódot a belépéshez és a zárolás feloldásához is! (Fontos, hogy a készülék mindig rövid időn belül, automatikusan lezáródjon.)
- Ha az eszközeit ellopják vagy elveszíti, mielőbb változtassa meg az internetbank belépéshez használt jelszavát!
- Olvasás után törölje az OTP Banktól érkezett SMS-eket a mobiljáról!
- Nézze meg az Europol kampányát, amiben további információkat kaphat a kibertámadások elleni védekezésről!
Hogyan védekezhet az e-mail és SMS csalások ellen?
Az e-mail és SMS csalások napjainkban nagyon gyakori visszaélési formák, amelyek célja, hogy az elkövető megszerezze a számla vagy a bankkártya birtokosának személyes adatait, valamint az internetbanki belépéshez szükséges biztonsági kódjait.
Hogyan működik?
A csalók egy e-mail üzenetet vagy egy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (linket) tartalmaz. A hivatkozás egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít az adott bank eredeti honlapjára, de valójában a csalók itt gyűjtik be a megtévesztett ügyfelek jelszavait és egyéb személyes adatait.
Hogyan védekezhet ellene?
- Soha ne válaszoljon az ilyen típusú e-mailekre, SMS-ekre! Az OTP Bank sem e-mailben, sem telefonon nem kér Öntől bizalmas adatokat. Munkatársaink kizárólag az internetbanki azonosítóját (HAZ), valamint a számláival kapcsolatos adatait kérdezhetik meg Öntől.
- A csalók úgy is megpróbálhatják megszerezni az Ön adatait, hogy e-mailben vagy telefonon arról tájékoztatják Önt, illetéktelenek megszerezték adatait, ezért Önnek fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
- Ilyen esetben mindig legyen óvatos, és azonnal értesítse bankunkat az informacio@otpbank.hu e-mail címen, vagy az OTPdirekt információs vonalon a 06 (1) 3666 666-os számon (8-as menüpont).
- Az internetbanki
bejelentkezést megelőzően győződjön meg arról, hogy számítógépe az OTP Bank
szerverével kommunikál. Ehhez az alábbiakat kell tennie:
1. Látogasson el a https://www.otpbank.hu oldalra!
2. Válassza az Internetbank belépés gombot!
3. Kattintson a lakat ikonra a böngésző címsorban!
4. Győződjön meg róla, hogy a biztonsági tanúsítvány szerint valóban az OTP Bank oldalán jár. (Ha nem, kérjük, azonnal hagyja ott az oldalt!)
Meghatalmazással kezeli hozzátartozói számláit?
Legyen óvatos, mert ha visszaélés áldozatául esik, akkor a csalók a hozzátartozói pénzéhez is hozzáférhetnek.
Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben fizetési számlájához meghatalmazottként más személy OTPdirekten, OTP InternetBankon, vagy OTP MobilBankon keresztül hozzáféréssel rendelkezik, a meghatalmazott személyt érintő pénzügyi visszaélések az Ön fizetési számlájára is kihatással lehetnek.
Ha meghatalmazottként a fent említett elektronikus csatornák valamelyikén keresztül más személy fizetési számlájához hozzáféréssel rendelkezik, kérjük, hogy a számlatulajdonos érdekében fordítson kiemelt figyelmet a pénzügyi adatainak védelmére, a visszaélések megelőzéséért!
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra, valamint honlapunkon is talál hasznos információkat.
Szerződéskötés külföldön tartózkodóknak
Ha Ön tartósan külföldön tartózkodik, a szerződéskötésre és a szerződésmódosításra egy speciális eljárással biztosítunk lehetőséget.
Hogyan működik?
Szerződéskötési vagy -módosítási igényét e-mailben jelezheti bankunknak.
A megadott e-mail címre eljuttatjuk a szerződéskötéshez vagy -módosításhoz szükséges igénylőlapot és egy nyilatkozatot.
Az igénylőlapot e-mailben vagy postai úton (OTP Bank, 1876 Budapest) juttathatja vissza bankunkhoz.
Az elkészült szerződést, a PIN kódot tartalmazó borítékot és a PIN átvételi nyilatkozatot az igénylőlapon megadott külföldi levelezési címére küldjük meg.
Az aláírt szerződést és a PIN boríték átvételéről szóló aláírt nyilatkozatot együtt kell visszajuttatnia bankunkhoz postai úton (OTP Bank, 1876 Budapest). A nyilatkozatra konzulátusi aláírás-hitelesítést kell kérnie.
A magyar missziók és tiszteletbeli konzuli képviseletek címjegyzékét itt nézheti meg: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/.
Miután a dokumentumok visszaérkeztek bankunkhoz, az ellenőrzés után aktiváljuk a szolgáltatásokat, és visszajuttatjuk Önnek az aláírt szerződés egy példányát.
2022. március 24-től a SmartBank szolgáltatást csak a nem lakossági ügyfelek tudják használni
A lakossági SmartBank szolgáltatás helyét az új OTP MobilBank vette át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat. A kivezetésről részletesen itt olvashat.
Főbb mobilbanki szolgáltatások
Gyorsegyenleg belépés nélkül
Utalások
Számlatörténet
Kártya beállítások
Lekötések
Vásárlási kedvezmények
Mobilegyenleg feltöltés
QR csekkfizetés
Internetes vásárlások jóváhagyása
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Használja az internetbankot is egyszerűbben, QR-kóddal!
A SmartBankkal az internetbanki belépést is egyszerűsítheti. Válassza az internetbank belépő felületén a „Belépés QR-kóddal” lehetőséget, majd a megjelenő QR-kódot olvassa be a SmartBank QR-kód beolvasó funkciójával.
Az internetbankban indított tranzakcióinak jóváhagyásához is használja a QR-kódot. A jóváhagyásnál megjelenő QR-kódot egyszerűen olvassa be a SmartBank QR-kód beolvasó funkciójával.
Lakossági ügyfeleink a SmartBank helyett az új OTP Bank Moblilalkalmazást használhatják a QR-kód beolvasáshoz.
OTP SmartBank letöltés
Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit az OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható. 2022. március 24-től a SmartBank regisztráció már csak vállalkozói ügyfelek számára elérhető.
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás nem elérhető.
iOS
iOS 11 és e felett
Android
Android 7.0 és e felett
Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció
A SmartBank elindítását követően, egy rövid, egyszerű regisztráció szükséges. Ehhez szükség lesz az internetbankhoz is használt azonosítóra (HAZ), bankszámlaszámra és jelszóra.
A regisztráció lépései:
- Kattintson a kezdőképernyőn látható Regisztráció gombra.
- Adja meg az internetbank belépéshez használt adatait: azonosító (HAZ), számlaszám, jelszó.
- Adjon meg egy 6-8 számjegyből álló, Ön által választott ún. SmartBank PIN kódot, majd ismételt beírással erősítse meg azt.
- Ha készüléke alkalmas a biometrikus azonosításra (ujjlenyomat, FaceID) és a készülékén korábban már regisztrálta legalább az egyiket, akkor ezt a kényelmes azonosítási módot is választhatja.
- Nyilatkozzon arról, hogy a készülékén az ujjlenyomat vagy FaceID hitelesítési funkcióját kizárólag Ön használja.
- A regisztráció véglegesítését egy SMS üzenetben kapott azonosító megadásával teheti meg.
Elfelejtettem az azonosítómat és/vagy jelszavamat, mit tegyek?
- Azonosítóját megtalálja az OTPdirekt szerződésen, illetve szükség esetén ügyintézőink bármely bankfiókban segítenek a regisztrációhoz szükséges adatok (azonosító, számlaszám) megadásában.
- Új jelszót bármelyik bankfiókunkban igényelhet. Vagy lehetősége van egy rövid folyamattal új jelszót kérni a személyazonossága megerősítése után. A kérdésekre adott válaszok kötelezően kitöltendők és előfeltételei az azonosításnak. Új jelszót igényelek
Bármely számlaszámmal regisztrálhat, amelyet az internetbankban is kezelni tud. Ugyanakkor javasoljuk, hogy a leggyakrabban használt számlával tegye ezt meg, mert így a későbbiekben egy ritkábban használt számla esetleges megszüntetése nem fog fennakadást okozni a SmartBank alkalmazás használatában.
Igen. Bármennyi OTPdirekt szerződés regisztrálható egy készüléken, a PIN kód pedig mindegyik esetben külön megadható.
Természetesen ujjlenyomat vagy FaceID használat esetén a beállított ujjlenyomat, FaceID mindegyik szerződésre érvényes.
A PIN kód Ön választhatja meg, de néhány elvárást - az Ön biztonsága miatt - be kell tartania. A PIN kód
- 6-8 karakterből állhat,
- csak számokat tartalmazhat, amelyek nem alkothatnak folyamatosan növekvő vagy csökkenő számsort (pl. 1234567, 987654)
- nem állhat a kód egyforma számjegyekből sem (pl. 333333)
Fontos, hogy a SmartBank PIN kód nem egyezik meg a SIM kártya, a telefon zároló képernyő vagy a bankkártya PIN kódjával. Ez egy Ön által, tetszőlegesen választható szám.
Kérjük, nézze meg biztonsági ajánlásainkat is.
Az Ön biztonsága érdekében a SmartBank regisztrációját - az alkalmazás teljes körű használatához - aktiválni szükséges.
- A Smartbank regisztráció aktiválásáig a tranzakciók jóváhagyása SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) megadásával történik.
- A SmartBank regisztráció aktiválást legkorábban, a regisztrációt követő 24 óra múlva teheti meg az alkalmazás Beállítások menüpont „Regisztráció aktiválása” funkcióval. A funkció használatával, egy SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) megadásával aktiválhatja regisztrációját.
- Ezt követően a normál PIN kódos, ujjlenyomatos vagy FaceID-s jóváhagyás történik majd a jövőben.
A regisztrációt törölni az alábbi módokon lehet:
- Az alkalmazásban bejelentkezés előtt a menüben elérhető „Regisztráció törlése” funkcióval,
- Az alkalmazásban bejelentkezés után a Beállítások menüpontban a „Regisztráció törlése” funkcióval,
- Az internetbanki felületen a Beállításokon belül a „SmartBank regisztráció karbantartás” menüpontban,
- Telefonos banki szolgáltatáson keresztül: 3-666-666 (OTPdirekt telefonos ügyintézői szerződés szükséges),
- Információs vonalon: 3-666-388.
Fontos, hogy PIN kód háromszori elrontásával vagy az OTP direkt szerződés megszüntetésekor is töröljük a regisztrációt.
Belépés
Mobilkészülékén a SmartBank bejelentkezés mindig PIN kóddal (vagy ujjlenyomattal, FaceID-val) történik, függetlenül a Mobil Aláírás beállítástól.
A tranzakció jóváhagyás az internetbank esetében megszokott módon, a Mobil Aláírás beállítás opcióinak megfelelően, annak szabályai szerint történik a PIN kóddal/biometrikus (ujjlenyomat/FaceID) azonosítással.
A SmartBank PIN kódja eszközhöz és szerződéshez kötött, ezt a bank nem ismeri, ezért nincs lehetőség Önnek másik PIN kódot adni. A SmartBank PIN kód ellenőrzésére információbiztonsági szempontok alapján nincs lehetőségünk.
A SmartBank PIN kód elfelejtése esetén törölnie kell az adott eszközön a regisztrációját, majd megismételnie a regisztrációt.
Háromszori PIN kód rontás után szintén törlődik a regisztráció.
Az Ön biztonsága érdekében 3 rontás után töröljük az adott regisztrációt a készülékről.
Kérjük, regisztráljon újra, amennyiben használni szeretné a szolgáltatást.
Ha több szerződés is regisztrált az adott készüléken, a többi nem törlődik.
Internetbank használat SmartBank QR kóddal
A QR-kód beolvasása után jellemzően két tájékoztató üzenet jelenhet meg ilyen esetben.
"A SmartBank regisztrációja még nem aktív, ezért a QR kóddal történő jóváhagyás nem engedélyezett. Az aktiválást legkorábban a regisztráció után 24 óra elteltével kezdeményezheti a Beállítások menüben.”
Ez akkor fordul elő, ha a használt SmartBank alkalmazásba az OTPdirekt szerződését már regisztrálta, de még nem aktiválta. Az aktiválást, a regisztrációt követő 24 óra múlva teheti meg legkorábban az alkalmazás Beállítások menüpont „Regisztráció aktiválása” funkcióval. A funkció használatával, egy SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) megadásával aktiválhatja regisztrációját.
„A SmartBankban aktuálisan kijelölt szerződéssel nem hagyható jóvá a tranzakció.”
Ez akkor fordulhat elő, ha több OTPdirekt szerződés regisztráció van a készülékén, és nem az a kiválasztott, amivel az internetbankba szeretne belépni. A kiválasztott szerződést a fejlécben lévő legördülő listában tudja ellenőrizni. Itt a név mellett látható az azonosító és a számlaszám is.
Biztonságos bankolás mobilon
Az OTP Bank számos védelmi intézkedést alkalmaz, hogy Ön minél biztonságosabban használhassa a SmartBankot. A kockázatok minimálisra csökkentéséhez azonban az Ön közreműködésére is szükség van.
- A belépéshez használt PIN kódját kezelje bizalmasan, ne ossza meg senkivel!
- A kódot soha ne jegyezze fel semmilyen formában!
- Rendszeresen változtassa meg PIN kódját!
- Jelszóváltoztatáskor kerülje az egyszerűen kitalálható, nyilvánvaló kódokat (pl. születési dátum, irányítószám)!
Javasoljuk, hogy a lehető legnagyobb gondossággal járjon el mobiltelefonja és adatai védelme érdekében.
- Rendszeresen töltse le az Ön által használt operációs rendszerhez elérhető frissítéseket!
- A mobilján használjon erős PIN-kódot a belépéshez és a zárolás feloldásához is! (Fontos, hogy a készülék mindig rövid időn belül, automatikusan lezáródjon.)
- Alkalmazzon a mobilokra szánt védelmi megoldásokat!
- Ha az eszközeit ellopják vagy elveszíti, mielőbb változtassa meg az internetbank belépéshez használt jelszavát!
- Olvasás után törölje az OTP Banktól érkezett SMS-eket a mobiljáról!
Az e-mailen, SMS-en és telefonon keresztüli csalások nagyon gyakori visszaélési formákká váltak. Ezek célja, hogy az elkövetők az OTP Bankra vagy más vállalatra hivatkozva adatokat csaljanak ki: a számla vagy bankkártya birtokos személyes adatait, internetbanki belépéshez szükséges azonosítót, biztonsági kódot, jelszót vagy bankkártya adatokat.
A csalók vagy telefonon próbálnak kicsalni adatokat az ügyfelektől adategyeztetésre hivatkozva, önmagukat a bank dolgozóinak kiadva; vagy e-mail üzenetet vagy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (link) tartalmaz. Ez a link egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít a bank internetbanki belépő oldalára. Ezen keresztül képesek arra, hogy begyűjtsék a megtévesztett ügyfelek jelszavait és adatait.
Hogyan védekezhet ellene?
- Legyen elővigyázatos. Keltsen Önben gyanút minden olyan telefonhívás, SMS-üzenet, közösségi oldalon keresztül érkezett üzenet vagy e-mail, amelyben az internetbanki bejelentkezéshez és azonosításhoz szükséges jelszavát vagy PIN-kódját kérik Öntől. Szintén gyanúra adhat okot, ha magyartalan nyelvezetű, nehezen értelmezhető üzenetet kap, mivel ezeket a tartalmak gyakran fordítóprogrammal készülnek.
- Soha ne válaszoljon az ilyen típusú telefonhívásokra, e-mailekre vagy SMS-ekre! Az OTP Bank sem e-mailben, sem telefonon, sem SMS-ben nem kér Öntől jelszavakat vagy PIN-kódokat, sem más bizalmas adatokat. A bank munkatársai kizárólag akkor kérhetnek Öntől személyes adatokat, ha egy konkrét, folyamatban lévő ügyben keressük Önt, az Ön által megjelölt módon.
- Ilyen esetben mindig legyen óvatos, és azonnal értesítse bankunkat az informacio@otpbank.hu e-mail címen, vagy az OTPdirekt információs vonalon a 06 (1) 3666 666-os számon (8-as menüpont).
Ha a mobilkészülékén korábban még nem volt az Internetbanki és Mobilalkalmazási szolgáltatás keretében elérhető OTPdirekt SmartBank regisztrációja, akkor az Ön biztonsága érdekében további biztonsági lépéseket vezettünk be a SmartBankon keresztül indított tranzakciók első jóváhagyásaira (Mobil Aláírás).
A normál működés során a jóváhagyás PIN kóddal, ujjlenyomatos vagy FaceID-s azonosítással történik, ebben az esetben viszont – az Ön beazonosíthatósága érdekében - a díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) használatával.
Az OTP SmartBank regisztrációjának aktiválására, és ezáltal PIN kódos, illetve a biometrikus azonosítás bekapcsolására az alábbi két mód áll rendelkezésére:
- A regisztrációt követő 24 óra múlva elérhetővé válik az OTP SmartBank mobilalkalmazás Beállítások menüpontjában a Regisztráció aktiválása funkció. A funkció használatával, egy díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kód (Mobil Aláírás SMS) megadásával aktiválhatja regisztrációját. Ezt követően a normál PIN kódos, ujjlenyomatos vagy FaceID-s jóváhagyás történik majd a jövőben.
- A regisztrációt követő 24 órán túl kezdeményezett első jóváhagyás-köteles tranzakciót, díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kóddal (Mobil Aláírás SMS) szükséges jóváhagyni. Ezt követően a normál PIN kódos, ujjlenyomatos vagy FaceID-s jóváhagyás történik majd a jövőben.
Lényeges tudnivaló, hogy amíg a Smartbank mobilalkalmazás regisztráció aktiválását nem végezte el, addig sem az OTP internetbanki QR-kódos bejelentkezés, sem a QR-kódos tranzakció jóváhagyás funkciók (QR-kód alapú MobilAláírás) nem működnek. Addig a díjmentes SMS-ben megküldött biztonsági kód (MobilAláírás SMS) segítségével tud belépni OTP internetbankjába.
Milyen tranzakciókat kell Mobil Aláírással jóváhagyni?
- VIBER átutalás,
- Átutalás számlakörön kívül, vállalkozóknak számlakörön belül is,
- 7*24 órás, OTP betéti kártyák közötti azonnali átutalás,
- Webkártya adatok lekérdezése,
- Bankkártya aktiválása, letiltása, limitmódosítás,
- Űrlapok mentése és módosítása,
- OTP Egészségpénztár, Önkéntes Nyugdíjpénztár, Lakástakarék, SZÉP-kártya regisztráció vagy regisztráció törlése,
- Igénylések (pl. biztosítás, hitelek, OTPdirekt Bróker, gépkocsinyeremény).
Technikai kérdések
Támogatott operációs rendszerek:
- iOS 11 és e feletti verziók
- Android 7.0 és e feletti verziók
Támogatott hardver (Android):
- minimum 240x320-as képernyő felbontás
- minimum 512 MB RAM
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek a SmartBank nem használható.
Léteznek azonban olyan típusú telefonok is, amelyek esetén a root-olást gyárilag elvégzik.
Amennyiben szeretné leellenőrizni, hogy valóban a mobiltelefon készülékének a típusa, vagy operációs rendszere akadályozza az alkalmazás frissítését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Főbb telefonos szolgáltatások
Utalások
Számlatörténet
Mobilegyenleg feltöltés
Kártya beállítások
Lekötések
Értékpapír ügyletek
Igénylések
SMS-szolgáltatások beállítása
Személyes adatok módosítása
Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találja.
Hogyan működik az OTP telefonos banki szolgáltatása?
Hívjon minket!
Hívjon minket a plusz06 1 3 666 666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 3 666 666-os számon!
Azonosítsa magát!
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.
Intézze pénzügyeit kényelmesen!
Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.
Hogyan igényelheti?
Az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatást bárki igénybe veheti, aki érvényes OTP bankkártyával rendelkezik.
Bankfiókban személyesen
Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat!
Külföldről
A szolgáltatást akkor is igénybe veheti, ha nem tudja személyesen felkeresni bankunkat.
Gyakran ismételt kérdések
A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja. A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.
A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.
Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a plusz+36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.
7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.
Hirdetmények
Üzletszabályzatok
Az OTP Bank 2021-ben elnyerte a Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét. A bank fejlesztéseivel, a Digitális Jólét Programban foglalt elvekkel összhangban, elősegíti a digitális átalakulást, mint átfogó, esélyteremtő társadalmi változást, amelynek középpontjában ügyfelei állnak.