Számlanyitás

A számlanyitás feltétele, hogy az önkormányzat jogállását előírásoknak megfelelően igazolja.

Számlanyitáshoz szükséges dokumentumok

  • a Magyar Államkincstár 30 napnál nem régebbi hivatalos értesítése a nyilvántartásba vétel megtörténtéről, vagy 30 napnál nem régebbi hiteles törzskönyvi kivonat, emellett
  • képviseletre való jogosultságot igazoló dokumentum (pl: önkormányzat esetén a polgármester megválasztásáról szóló, a Választási Bizottság által kiadott jogerős jegyzőkönyv vagy a polgármester nevére szóló megbízólevél; önkormányzati költségvetési szerv (önkormányzati hivatal, intézmény) esetén a vezető kinevezéséről szóló okirat).
  • Számlanyitást kérő levél, melynek feltétlenül tartalmaznia kell az önkormányzati szervek törzskönyvező hatósága által kiadott törzsszámot, valamint az önkormányzati ügyfél pontos elnevezését és címét.
  • Költségvetési szerv számlanyitás esetén Alapító okirat.
  • Társulás számlanyitása esetén szükséges a képviselő-testületi határozat benyújtása is, amennyiben ez a dokumentum létezik.

Kapcsolatfelvétel

Internetbankban

Keresse önkormányzati tanácsadó kollégáinkat!

Kérjük, a konstrukcióval kapcsolatos további kérdéseivel keresse fel az OTP Bank legközelebbi Vállalati Business Centrumában dolgozó önkormányzati tanácsadó kollégáinkat!

Hirdetmények, üzletszabályzatok, hasznos oldalak

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.