Gyakran használt ATM-funkciók
Mire használható a bankautomata?
Megmutatjuk, milyen sokoldalú egy bankautomata és hogy milyen szolgáltatások érhetőek el gyorsan, biztonságosan, egyszerűen.
További hasznos funkciók
Kártyaaktiválás
Egyszerűen, gyorsan és biztonságosan aktiválhatja bármely OTP Bank által kibocsátott kártyáját. Helyezze be a kártyát az ATM-be, billentyűzze be a PIN-kódját, majd válassza a „Kártyaaktiválás” menüpontot!
PIN-kód csere
OTP Bank által kibocsátott bankkártyája behelyezése után adja meg jelenlegi PIN-kódját, majd adja meg az új PIN-kódot!
Más bank által kibocsátott bankkártyájához tartozó PIN-kódját is módosíthatja, amennyiben bankja erre lehetőséget biztosít.
OTP TeleKód csere
2021. január 1-jétől az internetes vásárlásokat több lépésben kell jóváhagyni. Ez történhet internetes biztonsági kóddal vagy TeleKóddal.
TeleKódját bármelyik OTP ATM-nél módosíthatja. Helyezze be a bankkártyát az ATM-be, majd adja meg PIN-kódját, és az „Egyéb műveletek” között válassza az OTP TeleKód cserét!
Adományozás
Az ATM-ek az OTP bankkártyával történő készpénzfelvétel során egyszeri adományozási lehetőséget kínálhatnak fel.
A tranzakció utolsó lépéseként az ATM felajánlja, hogy 200 Ft-tal támogasson egy aktuális adományozási kampányt, melynek elfogadásával segítheti a választott szervezet munkáját.
Vásárlási limit módosítás
Az OTP Bank által kibocsátott bankkártyájához tartozó napi vásárlási limitet bármelyik OTP automatánál díjmentesen módosíthatja.
Ehhez helyezze a bankkártyáját az ATM-be, adja meg a PIN-kódját, majd válassza a vásárlási limit módosítása lehetőséget!
Egyenleglekérdezés
OTP és más bank által kibocsátott bankkártyájával bármikor lekérdezheti a bankszámláján rendelkezésre álló egyenlegét. A kártya behelyezése és a PIN-kód megadása után válassza az Egyenleglekérdezés menüpontot! Az aktuális egyenlegét az ATM által kiadott bizonylaton találja.
Az OTP bankkártyákhoz tartozó egyenleglekérdezés díjáról a bankkártyájához tartozó hirdetményben tájékozódhat.
További segítségre van szüksége?
Kérjük, nézze át a leggyakoribb kérdésekre, problémákra összegyűjtött válaszainkat! Ha nem találja a választ vagy hibát jelentene be, kérjük, lépjen kapcsolatba a 7x24 órában elérhető Bankkártya HelpDesk munkatársaival a +36 1 366 6100 telefonszámon!
Reklamáció vagy esetleges probléma esetén részletes információkért látogasson el az OTP Bank - Panaszkezelés oldalra.
Kérjük, hogy haladéktalanul lépjen kapcsolatba a 7x24 órában elérhető Bankkártya HelpDesk munkatársaival a +36 1 366 6100 telefonszámon!
A bejelentéshez az alábbi adatok szükségesek:
- az Ön neve és születési dátuma,
- a bankkártya bevonásának dátuma és pontos időpontja,
- az ATM címe,
- az ATM azonosítója, amit az ATM-en lévő matricán talál.
Kérjük, ez esetben tegyen bejelentést az OTP Bank - Panaszkezelés oldalon található elérhetőségek egyikén!
A bejelentéshez az alábbi adatok szükségesek:
- az Ön neve és születési dátuma,
- a tranzakció pontos dátuma, időpontja,
- a felvenni kívánt összeg,
- az ATM által ténylegesen kiadott összeg,
- az Ön bankszámláján terhelt összeg,
- az ATM azonosítója, amit a bizonylaton vagy az ATM-re ragasztott matricán talál.
Kérjük, ez esetben tegyen bejelentést az OTP Bank - Panaszkezelés oldalon található elérhetőségek egyikén!
A bejelentéshez az alábbi adatok szükségesek:
- az Ön neve és születési dátuma,
- a tranzakció pontos dátuma, időpontja,
- a felvenni kívánt összeg,
- az ATM által ténylegesen kiadott összeg,
- az Ön bankszámláján terhelt összeg,
- az ATM azonosítója, amit a bizonylaton vagy az ATM-re ragasztott matricán talál.
Kérjük, ez esetben tegyen bejelentést az OTP Bank - Panaszkezelés oldalon található elérhetőségek egyikén!
A bejelentéshez az alábbi adatok szükségesek:
- az Ön neve és születési dátuma,
- a tranzakció pontos dátuma, időpontja,
- a befizetett összeg,
- az ATM azonosítója, amit a bizonylaton vagy az ATM-re ragasztott matricán talál.