Törlesztési biztosítások
Ha Önnel baj történik vagy elveszti a munkáját, a biztosító kifizeti törlesztőrészletét, vagy akár a biztosítási esemény idején fennálló tartozását!
Elvesztette munkáját, vagy baja esett?
Online vagy telefonon egyaránt bejelentheti szolgáltatási igényét 15 napon belül, a Groupama Biztosító honlapján keresztül, vagy a plusz+36 (1) 467 3500 telefonszámon, ahol válassza az 1-es menüpontot
A szolgáltatási igény bejelentésével kapcsolatos információk és dokumentumok
A törlesztési biztosításomat a moratórium időszaka alatt továbbra is fizetnem kell?
A lakossági hitelekhez kapcsolódó törlesztési biztosítások díját a fizetési haladékról (moratóriumról) szóló kormányrendelet nem érinti. A biztosítási jogviszony folyamatos fenntartása érdekében a biztosítási díj fizetése továbbra is szükséges. A törlesztési biztosítás termékeink védelmet nyújthatnak nem várt élethelyzetekben a vonatkozó feltételek alapján.
Utoljára ekkor frissítettük a tartalmat: 2023. szeptember 28.