Tudnivalók az OTP Chat szolgáltatásáról
Az OTP Chat segít Önnek, hogy otthona kényelméből választ kapjon a napi pénzügyeivel kapcsolatos kérdéseire.
- A nap 24 órájában tájékoztatást kérhet az OTP Bank termékeiről és szolgáltatásairól.
- Ha kérdése ügyintézői segítséget igényel, a chat összeköti Önt a témában jártas ügyintézőnkkel, így vele chatelhet tovább (ügyintézőink nyitvatartási időben tudnak Önnek segíteni).
Kérdezzen – ahogy Önnek kényelmes!
Az OTP Bank chat szolgáltatásában már a saját szavaival is megfogalmazhatja kérdéseit. A megújult OTP Chatet folyamatosan tanítjuk, hogy a lehető legpontosabban megértse, hogy Ön milyen kérdésben kér segítséget.
Miben tud segíteni Önnek az OTP Chat?
Az OTP Chat a következő témákban tud Önnek segítséget nyújtani:
- bankkártyával kapcsolatos kérdések (pl. bankkártya limit, kártya letiltása, sikertelen kártyás tranzakció, külföldi kártyahasználat),
- bankszámlával kapcsolatos kérdések (pl. átutalás, számlakivonat, készpénzfelvétel és befizetés, külföldi utalás),
- információ- és adatbiztonság (pl. adathalászat, biztonságos bankolás),
- digitális bankolás (pl. új OTP internet- és mobilbank használata, belépési/regisztrációs probléma),
- biztosítások (pl. utasbiztosítás, törlesztési biztosítás, Felfedező Biztosítás),
- hitelek (személyi kölcsön, folyószámlahitel, hitelkártya, áruhitel, ingatlanhitel, OTP Diákhitel számla, hátralékos hitel/számla),
- megtakarítások (pl. takarékszámla nyitása, új lekötött betét, meglévő betétkönyvvel kapcsolatos információk),
- értékpapírok (meglévő értékpapír információk, új értékpapír),
- OTP VideóBank szolgáltatás,
- vállalkozói pénzügyek (vállalkozói számlakezelés).
Ha kérése vagy kérdése ügyintézői segítséget igényel, a chat összeköti Önt az adott témában járatos ügyintézővel. Ha a chat ügyintézőhöz irányítja, de éppen valamennyi chates ügyintézőnk foglalt, erről a chatablakban tájékoztatjuk Önt.
Hogyan használja az OTP Chat szolgáltatását?
Az OTP Chat szolgáltatás az új OTP InternetBankból, az OTP MobilBankból és az OTP Bank honlapjáról érhető el – semmilyen külön program/letöltés nem szükséges a használatához.
Az OTP Chatet elérheti:
- honlapunk meghatározott oldalain, a képernyő jobb alsó sarkában,
- az OTP InternetBank kezdőképernyőjének jobb alsó sarkában,
- az OTP MobilBank a kezdőképernyőjének “Továbbiak” menüjében, az “Egyéb” lehetőségek alatt a “Segíthetünk?” menüpontban,
- Messengeren OTP Bank néven.
Hogyan próbálhatja ki a megújult OTP Chatet?
- 1. Indítson chatbeszélgetést, a chatet a képernyő jobb alsó sarkában találja.
- 2. Írja le röviden, maximum 1-2 mondatban, hogy miben segíthetünk!
- 3. A gombokkal irányíthatja a beszélgetés további menetét.
Mire érdemes odafigyelni?
A chat használata közben, kérjük, vegye figyelembe a következőket:
- Az OTP chat az internetbank és a mobilbank működésével és használatával, valamint a napi pénzügyeivel kapcsolatos kérdéseiben nyújt általános segítséget. Azonosított lakossági és vállalati ügyfeleink meghatározott banki és egyéb műveleteket is tudnak kezdeményezni.
- Az OTP Chat szolgáltatás keretében az OTP Bank nem fogad el tranzakciós megbízást.
- Az OTP Chat szolgáltatáson keresztül eljuttatott kérdések, észrevételek nem minősülnek az OTP Bankhoz hivatalosan benyújtott panasznak. Kérjük, hogy reklamációját a panaszkezelés oldalunkon található elérhetőségek valamelyikén jelezze!
- Az OTP Chat szolgáltatás használatával az új OTP InternetBank és OTP MobilBank felhasználói, valamint az OTP Bank honlapjának látogatói elfogadják az OTP Chat szolgáltatás igénybevételének feltételeit.
Milyen nyitvatartási időben érhetők el az ügyintézők?
Betéti kártyák, lakossági számlacsomagok, OTPdirekt szolgáltatások | minden nap 00:00-24:00 óráig |
Segítség az új OTP InternetBank használatához, Információ- és adatbiztonság | minden nap 00:00-24:00 óráig |
Navigációs segítség az új OTP InternetBank használatához | minden nap 00:00-24:00 óráig |
Groupama Biztosító OTP Bank által értékesített biztosításai | minden nap 00:00-24:00 óráig |
Fogyasztási hitelek, hitelkártyák | minden nap 00:00-24:00 óráig |
Meglévő és új lakáshitelek | munkanapokon 09:00-17:00 óráig |
Fizetési nehézségek, hátralékos hitel- vagy számlaügyintézés | munkanapokon 08:00-18:00 óráig |
Lakossági bankszámlákhoz kapcsolódó megtakarítások, értékpapír szolgáltatások | munkanapokon 09:00-17:00 óráig |
Vállalkozói pénzügyek | munkanapokon 08:00-20:00 óráig |
OTP VideóBank szolgáltatás | hétköznap
08:00-20:00 óráig hétvégén 10:00-18:00 óráig (kivéve ünnepnapokon) |
Messenger ügyfélszolgálat | munkanapokon 09:00-17:00 óráig |
- Betéti kártyák, lakossági számlacsomagok, OTPdirekt szolgáltatások minden nap 00:00-24:00 óráig
- Segítség az új OTP InternetBank használatához, Információ- és adatbiztonságminden nap 00:00-24:00 óráig
- Navigációs segítség az új OTP InternetBank használatáhozminden nap 00:00-24:00 óráig
- Groupama Biztosító OTP Bank által értékesített biztosításaiminden nap 00:00-24:00 óráig
- Fogyasztási hitelek, hitelkártyákminden nap 00:00-24:00 óráig
- Meglévő és új lakáshitelekmunkanapokon 09:00-17:00 óráig
- Fizetési nehézségek, hátralékos hitel- vagy számlaügyintézésmunkanapokon 08:00-18:00 óráig
- Lakossági bankszámlákhoz kapcsolódó megtakarítások, értékpapír szolgáltatásokmunkanapokon 09:00-17:00 óráig
- Vállalkozói pénzügyekmunkanapokon 08:00-20:00 óráig
- OTP VideóBank szolgáltatáshétköznap
08:00-20:00 óráig
hétvégén 10:00-18:00 óráig
(kivéve ünnepnapokon) - Messenger ügyfélszolgálatmunkanapokon 09:00-17:00 óráig
Az OTP Chat szolgáltatás igénybevételének feltételei
Az OTP Bank nem felel semmilyen, az OTP Chat szolgáltatás működéséből adódó hibáért, vagy üzemzavarért. Az OTP Chat szolgáltatás elsődleges célja az azt igénybe vevő személyek általános jellegű, nem személyre szabott tájékoztatása. Az OTP Chatben az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem teljes körű, így azok teljességéért az OTP Bank felelősséget nem vállal. Az OTP Bank javasolja az OTP Chat szolgáltatást igénybe vevő személyeknek, hogy ügyleti döntéseiket ne alapozzák kizárólag az ezen szolgáltatás keretében kapott tájékoztatásra. Az OTP Chatben az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, befektetési ajánlásnak, befektetési elemzésnek, befektetés- vagy adótanácsadásnak. A termékek és szolgáltatások részletes leírását a fiókokban és az OTP Bank honlapján közzétett vonatkozó üzletszabályzatok és hirdetmények tartalmazzák.
Az OTP Bank nem garantálja az élő OTP Chat bármiféle jogellenes beavatkozástól (hacking) való mentességét.
Az OTP Bank fenntartja magának a jogot, hogy a chatet megszakítsa azzal a látogatóval, aki trágár, vagy becsületsértő kifejezéseket használ, illetve rasszista, gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, vagy az OTP Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzeneteket küld az ügyintézőnek.
Az OTP Chat szolgáltatás igénybe vételéhez az OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban nincs szükség banki azonosító adatok megadására, ugyanis ez esetben már azonosított csatornán történik a beszélgetés. Az OTP Bank Nyrt. honlapján elérhető Chat szolgáltatás keretében az itt található tranzakciók az úgynevezett soft azonosítással beazonosított ügyfeleink számára érhetőek el. A soft azonosítás során az ügyintéző kérése szerint legalább 3 személyes adat (pl. születési dátum, hely és idő, anyja leánykori neve, lakcím) valamint legalább 3, az ügyfél nyilvántartott számlájához kapcsolódó adat megadására van szükség.
Ügyintézőink semmilyen körülmények között nem kérik el Öntől jelszavait vagy a PIN-kódját, és nem is kérik fel ezek módosítására! Kérjük, hogy ezeket saját érdekében semmilyen formában ne közölje, ne tegye közzé!