Az OTP Bank megtette a következő lépést és a közelmúltban megújította kommunikációs platformját. Az egy évig tartó előkészítést, kutatást, tervezést és tesztelést követően megszületett az új koncepció.
Az új platform alapgondolata az, hogy mindenki próbál kisebb-nagyobb lépésekben előrébb jutni az életben, legyen szó egy új lakásról, a régi felújításáról, családalapításról vagy épp az önfejlesztésről. Az új megközelítés sokkal inkább az ügyfelekre fókuszál, az ő előrelépésüket helyezi középpontba, mindenkit arra inspirálva, hogy találja meg, vagy ha már megvan, valósítsa meg a saját következő lépését.
„Szerettünk volna jobban ráerősíteni a bank fejlesztéseire – legyen szó akár fióki, akár digitális szolgáltatásokról –, hogy azokhoz is elérjünk, akik nem a bank ügyfelei, így közvetlenül nem lehetnek részesei ezeknek a hasznos innovációknak. Továbbá olyan platform kialakítása volt a célunk, amely nem áll meg a TV képernyőjénél, hanem könnyebben kiterjeszthető a digitális térbe vagy egyéb kommunikációs felületekre is” – mondta Hamza Kata, az OTP Bank Márkamenedzsment Csoport vezetője.
Az új kampány a következő lépés gondolatát vezeti be, természetesen aktívan bevonva a jelenlegi és jövendő ügyfeleket is a www.akovetkezolepes.hu oldalon.
Kreatív ügynökségként a munkát a Café Communications támogatta.