A zöld színvilág maradt, de az új megjelenésekben az OTP Bank emblémája is komoly szerepet kap.
Az OTP Bank Magyarország egyik legismertebb, kategóriájának legerősebb márkája. Annak érdekében, hogy ezt a pozíciót megtartsa, folyamatosan fejleszti magát, sok más mellett, erősíti ügyfélközpontú márkaértékeit is. Az erős és jól működő kommunikációs platform mellett mostantól az új vizuális világ is segíti a márka épülését.
Az új arculati rendszer
megalkotása az OTP Bank és a Mito kreatív csapatának egy évig tartó közös
munkájának eredménye. Közel 100, már megvalósult kampányanyag elemzése és
rendszerezése kellett ahhoz, hogy ne csak a tervezőasztalon működő koncepció
szülessen.
„Augusztustól a
lakossági kommunikációs arculat újul meg elsőként, ezt követik majd sorban az
almárkák és a különböző kiszolgálási csatornák megjelenései. Fontosnak tartjuk
ugyanis, hogy minden felületen egységes felhasználói élményt nyújtsunk,
amelynek része a dizájn is” -
mondta Hamza Kata, az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője.
Az arculat meghatározó része a képi világ, amelynek szabályrendszerét a Café Communications szakemberei készítették el.