Megújult az OTP Bank arculata

Publikálva: 2019. augusztus 29.fejlesztések

A zöld színvilág maradt, de az új megjelenésekben az OTP Bank emblémája is komoly szerepet kap.

Az OTP Bank Magyarország egyik legismertebb, kategóriájának legerősebb márkája. Annak érdekében, hogy ezt a pozíciót megtartsa, folyamatosan fejleszti magát, sok más mellett, erősíti ügyfélközpontú márkaértékeit is. Az erős és jól működő kommunikációs platform mellett mostantól az új vizuális világ is segíti a márka épülését.

Az új arculati rendszer megalkotása az OTP Bank és a Mito kreatív csapatának egy évig tartó közös munkájának eredménye. Közel 100, már megvalósult kampányanyag elemzése és rendszerezése kellett ahhoz, hogy ne csak a tervezőasztalon működő koncepció szülessen.

„Augusztustól a lakossági kommunikációs arculat újul meg elsőként, ezt követik majd sorban az almárkák és a különböző kiszolgálási csatornák megjelenései. Fontosnak tartjuk ugyanis, hogy minden felületen egységes felhasználói élményt nyújtsunk, amelynek része a dizájn is” - mondta Hamza Kata, az OTP Bank márkamenedzsment csoportvezetője.

Az arculat meghatározó része a képi világ, amelynek szabályrendszerét a Café Communications szakemberei készítették el.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.