Az OTP Bank 2017-ben is remekül teljesített a különböző pénzügyi, technikai és kommunikációs versenyeken - ezzel számos díjat szerezve.
A hitelintézet többek között újra elnyerte „Az év bankja” elismerést a Mastercard – Az év bankja versenyén. Emellett az OTP Bank kapta az első helyezettnek járó oklevelet „Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze” és „Az év leginnovatívabb bankja” kategóriákban is.
Tovább gyarapodott a Simple by OTP díjainak sora is. A szakmai zsűri 2016 után újra a Simple alkalmazást tüntette ki Minőségi Díjjal az Év Applikációja Díjért folyó versenyben Az év honlapja 2017 díjátadón.
Mindemellett a tavalyi évben külföldi sikerrel is gazdagodott a hitelintézet. Kelet-Közép-Európa egyik legjelentősebb kommunikációs versenyén nyert a legjobb integrált kampány kategóriában különdíjat az OTP Egészségpénztár „A munka nem várhat” kampánya. Ezzel az első magyar díjazott lett a minden évben 11 országból több mint 1000 pályázót vonzó verseny történetében.
A kommunikációs szektor versenyein is jól szerepelt az OTP Bank és elnyerte a Kreatív szaklap 2016 legsikeresebb megbízója díját. Az egyik legelismertebb az ÖNYP „Nem dolgozhatsz örökké” című kampánya volt, ami többek között elvitte a European Excellence Award első díját, Sándor Imre PR-díjat nyert, második helyezést ért el a 2016-os Eventiada Awards-on és elnyert két Prizmát is.