Összesen
4 kategóriában nyerte el az OTP Bank a Mastercard – Év Bankja verseny
elismerését és zsinórban hatodik alkalommal lett a hitelintézet az év bankja
díj győztese. A nemzetközileg is elismert zsűri döntése alapján az OTP Bank lett
az év fenntartható bankja, elnyerte az év mobilbanki megoldása, az év
marketingkommunikációs kampánya, és megosztva az év UX megoldása díjakat is.
A
Mastercard – Év Bankja verseny tavaly megújult, így összesen 8 kategóriában
indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi
bankok, ügyfélbarát, innovatív és fenntarthatósági megoldásaikat bemutatva
pályázatukban. Az OTP Bank idén már hatodszor lett a verseny fődíjasa, illetve 4
kategóriában is a hitelintézetet ítélte a legjobbnak a nemzetközileg is
elismert szakmai zsűri.
„Komoly
elismerésnek és rendkívül jó visszajelzésnek tartjuk a most elnyert díjakat.
Azt bizonyítják, hogy jó irányba haladnak a digitális fejlesztéseink, ügyfeleink
számára tudunk olyan új megoldásokat biztosítani, amelyekkel könnyebbé és
hatékonyabbá tehetjük banki ügyeik intézését. Ezen felül megalapozott az üzleti
stratégiánk, illetve stabil működésünket is fent tudtuk tartani. Köszönjük
ügyfeleink bizalmát, és kollégáimnak a rengeteg munkát, ami nagyban hozzájárult
az elismerésekhez. Gratulálok a verseny további díjazottjainak” – nyilatkozta Kovács Antal
vezérigazgató-helyettes, az OTP Bank Retail Divíziójának vezetője.
Az év
mobilbanki megoldását díjazva a zsűri értékelte, hogy az OTP Bank új
internet- és mobilbanki alkalmazásának megalkotóit emberarcú, ügyfélközpontú
gondolkodásmód vezérelte. Emellett a testület díjazta az integrált designt, és
azt, hogy OTP Bank ügyfelei az alkalmazással egy teljes ökoszisztémát
tarthatnak a kezükben, ami a napi pénzügyi szolgáltatások széles palettája
mellett számos plusz szolgáltatást is elérhetővé tesz a felhasználók számára.
Az OTP
Bank új internet- és mobilbanki szolgáltatásaihoz kapcsolódott 2021 legjobb
marketing-kommunikációs kampánya díj is. Az indoklás szerint a bank
marketing csapatának komoly kihívást jelentett felhívni a figyelmet arra, hogy
az ügyfeleknek a korábbi alkalmazások helyett újakat kell letölteniük, és
használatukhoz egy új digitális szerződésre is szükség van. A zsűri e mellett
külön értékelte, hogy a marketing csapat a teljes kampány során figyelt a
márkaértékek illeszkedésére, és a mellett, hogy a nehéz feladathoz új
eszközöket is kerestek, a kampány minden egyes eleme következetesen átgondolt
maradt.
A
megosztva elnyert év UX kategóriában a zsűri értékelte, hogy az OTP Bank
selfie számlanyitás megoldása egy alapvető, mégis sokszor bonyolult banki
ügyintézést tesz egyszerűvé magas ügyfélélmény mellett. Az év fenntartható
bankja cím odaítélésekor pedig azt emelte ki a zsűri, hogy az OTP Bank az
összes vizsgált szempont mentén egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Ide
tartozik például a bank példaértékű szemléletmódja, amelyet számos területen
igyekszik átültetni a gyakorlatba. Véleményük szerint a fenntarthatóság
kérdésére az OTP Bank nem csak felelős pénzügyi szolgáltatóként, de felelős
munkáltatóként és társadalmi szereplőként is tekint.