Ősztől az OTP Bank biztosítja az eBiz szolgáltatást

Publikálva: 2021. augusztus 4.kkv

Az OTP Bank megvásárolta leányvállalatától, az OTP eBIZ Kft-től az eBIZ szolgáltatást biztosító üzletágát, így 2021. október 1-től a hitelintézet biztosítja teljeskörűen mindazon szolgáltatásokat, amelyeket addig leányvállalatán keresztül vehettek igénybe a vállalkozói ügyfelek. Az OTP eBIZ Kft. több mint 25 ezer ügyfele az eBIZ szolgáltatást a módosított általános szerződési feltételek elfogadása után a megszokott módon és az eddigi díjért használhatják a jövőben is. A változás következtében, a banki háttérnek köszönhetően, a platform megszokott és kedvelt funkciói mellett sor kerül majd további korszerű digitális megoldások fejlesztésére is.

Az OTP Bank évtizedek óta elkötelezett a magyar vállalkozások fejlődése mellett, korszerű és teljeskörű szolgáltatásokat biztosít vállalati ügyfelei részére, ezek között meghatározó szerep jut a digitális megoldások fejlesztésének és bevezetésének is.

A 2016-ban létrehozott OTP eBIZ Kft., mint az OTP Csoport fintech leányvállalata, azzal a céllal jött létre, hogy egy olyan nem tradicionális banki szolgáltatást vezessen be, amellyel a vállalkozások működése még átláthatóbbá és egyszerűbbé válik. A felhő alapú platform, amely a vállalkozók számára integrálja a bankolást a számlázással és könyveléssel, rövid idő alatt népszerűvé vált a mikro- és kisvállalkozói ügyfélkörben. A megoldás egyszerűsíti a mindennapi adminisztrációt, így értékes időt takarít meg használói számára, illetve segítségével bárhol, bármikor nyomon követhető az adott vállalkozás aktuális kiadásai, bevételei is. A platform már elsőre is könnyen átlátható, logikus és felhasználóbarát, így minimális pénzügyi tapasztalat is elegendő a rendszer használatához. Az alkalmazás a magas szintű bankbiztonsági sztenderdeknek köszönhetően biztonságosan, külső fél számára nem hozzáférhetően tárolja a cégek adatait.

„Az OTP Bank elkötelezett a hozzáadott értékű szolgáltatási fejlesztések mellett, megoldásaival folyamatosan törekszik a vállalkozások adminisztrációs terheinek csökkentésére. Az eBIZ szolgáltatást használó vállalkozás vezetői értékes időt takaríthatnak meg, hiszen az innovatív felületnek köszönhetően könnyen nyomon követhetőek az aktuális kiadások, bevételek, de egyszerűen állítható ki hiteles számla is. Az innovatív szolgáltatás fejlesztésétoktóbertől az OTP Bank folytatja tovább, a platform megszokott és kedvelt funkciói mellett a banki háttérnek köszönhetően várhatóan sor kerül majd újabb korszerű digitális funkciók kialakítására is”– nyilatkozta Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Divíziójának vezérigazgató-helyettese.

A szolgáltatást használó ügyfelek számára az eBiz banki integrációja lényegi változást nem jelent, teendőjük mindössze annyi, hogy 2021. szeptember 30-i határidővel el kell fogadniuk a módosított szerződési feltételeket a felületen. A szolgáltatás ára az átállás következtében sem változik majd.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.