Az OTP eBIZ szolgáltatásával lényegesen egyszerűbben és gyorsabban végezhetők a számlázással, bankolással és könyveléssel kapcsolatos feladatok. A vállalkozók, illetve a vevők, beszállítók és könyvelők ugyanis felhőalapú platformon keresztül érhetik el egymást. A rendszernek köszönhetően jelentősen gyorsulnak, kényelmesebbé és átláthatóbbá válnak az egymás közötti számlázások és utalások is.
Az eBIZ olyan, Magyarországon és a piacon egyedülálló digitális megoldás, amelyből egyszerre lehet számlázni és utalni.
Ma már a legtöbb, innovatív digitális alkalmazás a felhőben fut és ez a tendencia egyre inkább hódít a világban. A felületen a vállalkozók könnyen áttekinthetik saját vállalkozásuk aktuális pénzügyi helyzetét, partnereik jogi státuszát, egyszerűen állíthatnak ki vagy fogadhatnak be számlákat, amelyeket a felületről egyből ki is egyenlíthetnek. Az adott vállalkozás eBIZ felületére a cégvezető mellett a megfelelő jogosultságokkal rendelkező munkatársak vagy akár a vállalkozás könyvelője is meghívható.
Az eBIZ szolgáltatás legfontosabb funkciói
- Számlázás: ingyenes elektronikus és papíralapú számla, díjbekérő kiállítás, számlaküldéssztornírozás
- Elektronikus úton kiállított számlák befogadása, papír számlák egyszerű rögzítése
- Kimenő, bejövő számlák listázása, fizetettség, likviditás nyomon követése
- Szállítói számlák kiegyenlítése az eBIZ-en belül OTP banki átutalással, valamint adók, bérjellegű és egyéb tételek átutalása
- Banki számlatörténet megjelenítése és összevezetése a kiállított számlákkal
- Pénzügyi kimutatások: bevételek, kiadások megjelenítése, ÁFA tervezés, pénzügyi előrejelzés
- Partnertörzs: vevők, szállítók törzsadatainak nyilvántartása, jogi státuszának nyomon követése, üzleti partnerek meghívása
- Könyvelői nézet: kereskedelmi számlák, banki számlatörténet exportálása, adók és bérszámfejtéshez kapcsolódó utalási tételek rögzítése könyvelők által