Még nincs POS-terminálom

Első POS-terminál üzletébe

Igényeljen POS-terminált üzletébe, rejtett költségek nélkül!

  • Nem szükséges bankszámlát nyitnia

  • 0 Ft
    telepítési költség

  • 0 Ft
    telekommunikációs költség

  • 0 Ft
    karbantartási díj

  • 0 Ft
    oktatási költség

Szerződését akár online is megkötheti!

Szerződését online, bankfiók felkeresése nélkül, pár perc alatt megkötheti. Részletek, kalkuláció a SimplePay honlapján.

Milyen költséget jelent Önnek a POS-terminál és a bankkártya elfogadás?

Adjon meg néhány adatot vállalkozásáról, és pár kattintás után megtudhatja vagy részletes ajánlatot is kérhet!

Kiszámolom

Miért az OTP Bankot válassza?

Széles körű bankkártya elfogadás

Az alábbi bankkártya típusok elfogadására kötünk szerződést.

MasterCard

Mastercard

Maestro

Maestro

Visa

Visa

VPay

VPay

UnionPay

UnionPay

JCB

JCB

American Express

American Express

SZÉP kártya

OTP SZÉP-kártya

OTP Egészségpénztár kártya

OTP Egészségpénztári kártya

Teljes körű támogatás

  • 24 órás telefonos ügyfélszolgálat
  • Online bejelentési lehetőség
  • Gyors technikai segítség
  • Oktatás, vagy oktatási anyag és beüzemelési segédlet biztosítása

Sokoldalú szolgáltatás

  • Extra szolgáltatások, többek között a dinamikus valutaváltás (DCC), borravaló kezelés
  • Teljes körű SZÉP-kártya elfogadás
  • Egészségpénztári kártya elfogadás

Gyors és átlátható elszámolás

  • Bankkártyás vásárlás

    Bankkártyás vásárlás

  • Átutalás

    Átutalás
    A tranzakció ellenértékének jóváírása legkésőbb a vásárlást követő 2. munkanapon megtörténik.

  • Tranzakciós lista
    E-mailben naponta, hetente vagy havonta, postai úton havonta elküldjük Önnek a vásárlások összesítőjét.

Terminálok minden igényre

Kínálatunkban biztosan megtalálja az Önnek legmegfelelőbb típust:

Hogyan igényelhet POS-terminált üzletébe?

Online

Szerződését online, bankfiók felkeresése nélkül, pár perc alatt megkötheti. Részletek és kalkuláció a SimplePay honlapján!

Személyesen

Ha Önnek fontos a személyes kapcsolatfelvétel, szerződését az OTP Bank fiókjaiban kötheti meg.

SZÉP-kártya elfogadás

SZÉP-kártya elfogadást szeretnék

Biztosítson üzleteiben OTP SZÉP-kártya elfogadást vásárlói részére!

Megnézem a részleteket
Vállalkozói számla

Vállalkozói számlát szeretnék

Vezesse vállalkozói számláját nálunk!

Válassza ki az igényeihez leginkább igazodó számlacsomagot és indítsa el vállalkozói számlanyitását online!

Megnézem a részleteket
SZÉP-kártya elfogadás

Egészségpénztári kártya elfogadást szeretnék

Biztosítson üzleteiben OTP Egészségpénztári kártya elfogadást vásárlói részére!

Megnézem a részleteket

Kérdése van?

Kérjen visszahívást!

Kérjen visszahívást, és kollégánk a kiválasztott időpontban keresi Önt!

Visszahívást kérek

Hívja szakértőinket!

Hívjon minket a
plusz+36 (1) 366 6100
telefonszámon!

További információk

Szerződéskötéssel kapcsolatos kérdések

Az OTP Bank a magyar piacon az egyik legszélesebb körben biztosítja a kártyaelfogadást. POS-termináljanik segítségével az alábbi bankkártyák elfogadását tesszük lehetővé üzlete számára:

  • Mastercard,
  • Maestro,
  • Visa,
  • Vpay,
  • Az American Express ügynökeként AMEX,
  • JCB,
  • UnionPay és
  • OTP emblémával ellátott bankkártyák.

Emellett egyéb, nem bankkártya termékeket is elfogadhat üzlete:

  • egészségpénztári-,
  • cafeteria- és
  • SZÉP-kártyákat.

Az OTP Bankkal kötött kártyaelfogadási szerződés alapján az alábbi tranzakciótípusokat tudja végrehajtani a POS-terminálokon:

Eladás, azaz vásárlás
Az eladás vagy vásárlás a leggyakrabban választott tranzakciótípus. Az eladás során a szolgáltatás ellenértéke azonnal zárolásra kerül a bankkártyához tartozó számlán.

Sztornó, azaz utolsó tranzakció törlése
Az utolsó vásárlási tranzakció törlése, amely mindig a teljes összegre vonatkozik. Részösszeg törlése nem lehetséges.

Áruvisszavét
Ha az elfogadó bármilyen ok miatt visszaveszi a korábban eladott árut/szolgáltatást vagy annak egy részét, akkor lehetőség van arra, hogy a vásárolt áru vagy szolgáltatás árát a POS-terminálon elérhető áruvisszavét funkcióval az eredeti bankkártyára történő visszautalással térítse vissza a vásárló részére.

Előengedélyezés és annak lezárása
Elsősorban automata benzinkutak, szállásfoglalás vagy autóbérlés esetén használatos a következő esetekben:

  • a pontos végösszeg a tranzakció indításakor még nem ismert,
  • egy lehetséges károkozás biztosítékaként kaucióra van szükség vagy
  • az elfogadó szeretné előzetesen ellenőrizni a vásárló fizetőképességét.

Az előengedélyezés során az előzetesen becsült összeg a tranzakció véglegesítéséig zárolásra kerül a kártyabirtokos számláján. Ehhez az összeghez a kártyabirtokos mindaddig nem férhet hozzá, amíg az elfogadó az előengedélyezést be nem fejezi (a tranzakciót véglegesíti), illetve a kibocsátó bank rendszerében az előengedély feloldásra nem kerül.

A vállalkozás tevékenységétől függően további speciális tranzakció típusok is a rendelkezésére állnak az OTP Bank által kezelt POS-terminálokon, amelyekről külön, a kártyaelfogadói szerződéskötés során rendelkezhet:

MO/TO (mail order/telephone order) tranzakció
A MO/TO tranzakció esetén egy áru vagy szolgáltatás kifizetése a kártyabirtokos írásos vagy telefonos megrendelése alapján történik a bankkártyájának adataival, tehát a vásárló nincs jelen a tranzakciónál. A tranzakciót a kezelő rögzíti a POS-terminálon, az összeg azonnal zárolásra kerül a bankkártyához tartozó számlán.

Borravalós eladás
Az OTP Bank által biztosított POS-terminálokon lehetőség van borravalós eladás beállítására. Ezáltal, ha a kártyabirtokos borravalót kíván adni, annak összege külön megadható a POS-terminálon a fizetéssel egyidőben, így a kártyabirtokos számlája a borravalóval növelt összeggel kerül megterhelésre.

Dinamikus valutaváltás, azaz DCC
A POS-terminálon történő dinamikus valutaváltás (angolul: Dynamic Currency Conversion, röviden DCC) szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a külföldi kártyabirtokos a bankkártyájához tartozó devizanemben fizethessen.
A kártyabirtokos dönti el, hogy forintban, vagy a saját devizanemében fizeti ki a vásárlás összegét. Utóbbi esetben a POS-terminál az OTP Bank által meghatározott devizaárfolyamon átszámítja a vásárlás forint összegét a fizetéshez használt bankkártya devizanemére, és a kártyabirtokos bankszámláján a fizetés során a POS-terminálon (és a POS-bizonylaton) megjelenített összeg kerül terhelésre.

Mobiltelefon egyenleg feltöltés
Az OTP Bank által telepített POS-terminállal rendelkező elfogadóhelyeken lehetőség van mobiltelefon egyenleg feltöltési szolgáltatásra. A szolgáltatáshoz külön szerződés szükséges a Lapker Zrt-vel, melyhez kérjük vegye fel a kapcsolatot a Lapker Zrt. weboldalán található elérhetőségek valamelyikén.

A fenti tranzakciótípusokat megnézheti videóinkban is: eladás vagy vásárlás, sztornó, visszavét

Kínálatunkban biztosan megtalálja az Önnek legmegfelelőbb típust:

Az OTP Bank POS-termináljait nem lehet megvásárolni, azokat csak bérelni lehet. A bérleti díj mértéke a kártyaelfogadói szolgáltatás része, amelyről szakértőink adnak tájékoztatást az kártyaelfogadói szolgáltatásra vonatkozó ajánlati szakaszban.

Az EU-s szabályozás szerint a különböző bankközi jutalékú (interchange díj) kártyák elfogadására eltérő pénzügyi ajánlatot kötelesek tenni a piaci szereplők az elfogadók részére, feltüntetve az ajánlatukban az egyes kártyák elfogadását terhelő bankközi jutalékot (interchange díjat), rendszerdíjakat és a kereskedői díjat.

A költségalapú, azaz transzparens árazás lényege, hogy a tranzakciók után felszámított kereskedői díj fixen kerül meghatározásra, amelyhez hozzáadódik a változó rendszerdíj és bankközi jutalék (interchange díj). Tehát az egy-egy kártya elfogadásakor fizetendő kereskedői jutalékot az előbb említett három költségelem összege alkotja.

Bankközi jutalék (interchange díj) + Rendszerdíj + Kereskedői díj = Kártyaelfogadói jutalék

A bankkártya elfogadás során az alábbi díjtételekkel szükséges számolnia

  • POS-terminál bérleti díja
  • bankkártya elfogadásának (tranzakciónkénti) díja költségalapú árazás esetén
    1. Bankközi jutalék (interchange díj)
    2. Rendszerdíj
    3. Kereskedői díj
  • a terminál üzemeltetéséhez szükséges fogyóeszközök (pl. nyomtatószalag) költsége, a terminálok telepítéséhez telekommunikációs vonal kiépítésének költsége (asztali terminál esetén), illetve a telepítéshez esetlegesen szükséges egyéb telekommunikációs eszközök (ISDN modem, router) költségei.

Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/751 rendelete a kártyaalapú fizetési műveletek bankközi jutalékairól (EGT-vonatkozású szöveg) megszabja, hogy az elfogadók a kedvezményezettekkel kötött megállapodásaikban kötelesek az egyes fizetésikártya-kategóriák és -márkák esetében alkalmazandó kereskedői díjak, bankközi jutalékok és rendszerdíjak összegére vonatkozó információkat külön-külön megadni, kivéve, ha a kedvezményezett később írásban ettől eltérő kérést nyújt be.

Az így meghatározott árazás az Interchange ++, azaz IC++ árazás, amely alapján tehát az alábbi három díjtétel kerül megkülönböztetésre. A három díjtétel (bankközi jutalék, azaz interchange díj + rendszerdíj + kereskedői díj) együttesen alkotják a kártyaelfogadói jutalékot, mely tranzakciónként kerül felszámításra.

1. Bankközi jutalék (interchange díj)

A bankközi jutalék (interchange díj) egy továbbhárított költség, amely mértékét a nemzetközi kártyatársaságok szabják meg. A díjat a kártyakibocsátó bank által kibocsátott kártyák elfogadásakor az elfogadó bank (jelen esetben az OTP Bank) fizeti a fizetés során használt kártya kibocsátó bankja részére a kártyatársaságokon keresztül.

A bankközi jutalékot (interchange díjat) a kártyatársaságok úgynevezett hirdetményekben publikálják, melyek az alábbi linkeken elérhetőek el:

2. Rendszerdíj

A rendszerdíj a kártyatársaságok által az elfogadó bank (jelen esetben az OTP Bank) részére az egyes tranzakciók után felszámított díj. A rendszerdíjakra vonatkozó információt az OTP Bank a „Hirdetmény a kártyaelfogadói díjakról” c. dokumentumban, kártyatípusonkénti bontásban teszi közzé.

A bankközi jutalék (interchange díj) és a rendszerdíj mértéke változhat, melyről mind a kártyatársaságok, mint az elfogadó bank tájékoztatja partnereit. A díj változásával járó előnyöket vagy terheket minden esetben a kereskedő viseli.

3. Kereskedői díj

A kereskedői díj magában foglalja a fenti két kategóriába nem tartozó, de a tranzakciót terhelő egyéb banki költséget (pl. a tranzakció feldolgozás költségét, kockázati költséget), valamint a bank hasznát. A kereskedői díj mértékét a Kártyaelfogadói Szerződés rögzíti.

Példák a jutalék számításra

Jutalékszámítási példa OTP Bank által kibocsátott lakossági Mastercard betéti kártyával történő 5 000 Ft értékű vásárlás esetén:

  • Bankközi jutalék (interchange díj): nem értelmezhető, mert ugyanaz az elfogadó bank és a kártyát kibocsátó bank.
  • Rendszerdíj: 4,86 Ft fix + 0,1487% tranzakció arányos költség
  • Kereskedői díj: 0,7%

Kereskedői jutalék = (4,86+5 000*0,1487%)+(5 000*0,7%) = 47,295 Ft
Ez a tranzakciós összegre vetítve 0,9459% jutaléknak felel meg.

Jutalékszámítási példa OTP Bank által kibocsátott lakossági Visa hitelkártyával 5 000 Ft értékű vásárlás esetén:

  • Bankközi jutalék (interchange-díj): nem értelmezhető, mert ugyanaz az elfogadó bank és a kártyát kibocsátó bank.
  • Rendszerdíj: 0 Ft fix + 0,2567% tranzakció arányos költség
  • Kereskedői díj: 0,7%

Kereskedői jutalék = (0+5 000*0,2567%)+(5 000*0,7%) = 47,835 Ft
Ez a tranzakciós összegre vetítve 0,9567% jutaléknak felel meg.

Jutalékszámítási példa más belföldi bank (azaz nem OTP Bank) által kibocsátott lakossági Mastercard betéti kártyával 5 000 Ft értékű vásárlás esetén:

  • Bankközi jutalék (interchange-díj): 0,2%
  • Rendszerdíj: 10,55 Ft fix + 0,1177% tranzakció arányos költség
  • Kereskedői díj: 0,7%

Kereskedői jutalék = (10,55+5 000*0,1177%)+(5 000*0,2%)+(5 000*0,7%) = 61,435 Ft
Ez a tranzakciós összegre vetítve 1,2287% jutaléknak felel meg.

Jutalék számítási példa más belföldi bank (azaz nem OTP Bank) által kibocsátott lakossági Visa hitelkártyával 5 000 Ft értékű vásárlás esetén:

  • Bankközi jutalék (interchange-díj): 0,3%
  • Rendszerdíj: 4,51 Ft fix + 0,1817% tranzakció arányos költség
  • Kereskedői díj: 0,7%

Kereskedői jutalék = (4,51+5 000*0,1817%)+(5 000*0,3%) +(5 000*0,7%) = 63,595 Ft
Ez a tranzakciós összegre vetítve 1,2719% jutaléknak felel meg.

Az OTP Bank árazása transzparens, átlátható, nem tartalmaz rejtett költségeket. A ténylegesen levont kereskedői jutalékon és a havi bérleti díjon felül az OTP Bank egyéb költséget nem számít fel. A kártyaelfogadási szolgáltatáshoz Önnek nem szükséges az OTP Banknál számlát nyitnia vagy vezetnie, illetve nem kerül felszámításra díj sem az eszköz telepítéséért, sem az oktatásért vagy a szervizért.

A POS-terminálokat az OTP Bank bérleti díj ellenében bocsátja elfogadó partnerei rendelkezésére. A bérleti díj mértéke egyedileg kerül meghatározásra, több tényezőtől függ, például

  • a terminál típusától (asztali vagy mobil terminál),
  • a telekommunikáció költségének viselésétől (elfogadóhely vagy a bank), vagy
  • a várható kártyaforgalom és jutalék bevétel nagyságától.

A POS-terminál bérleti díját a negyedév első hónapjainak első munkanapján (január, április, július, október) előre kerül kiszámlázásra, amely a bankkártyás forgalomból kerül levonásra.

A bérleti díjról a Bank szakértői adnak tájékoztatást a kártyaelfogadói szolgáltatásra vonatkozó ajánlati szakaszban.

POS-terminált vagy kártyaelfogadói szolgáltatást csak élő, működő vállalkozás igényelhet, amelynek nincsen köztartozása, és a vállalkozásban nincsen a cégvezetéstől vagy cégképviselettől eltiltott személy.

Az igénylés során emellett az OTP Bank a kártyatársasági előírásoknak és a jogi szabályzásoknak megfelelően minden esetben megvizsgálja a cég tevékenységét.

Adjon meg néhány adatot vállalkozásáról, és néhány kattintás után megtudhatja, milyen díjjal lehet üzletében POS-terminál!

Vállalkozása jellemzőitől függően a Bank szakértői indikatív ajánlatot adnak, vagy kérésére felveszik Önnel a kapcsolatot egyedi igényfelmérés és ajánlat kidolgozása érdekében.

Megnézem a részleteket

A bankok és szolgáltatók rendszerdíjai több okból is eltérhetnek egymástól. Íme néhány fő tényező, amely befolyásolja ezeket a díjakat:

  1. Banki megállapodások
    A bankok különböző megállapodásokat kötnek a kártyatársaságokkal, mint például a Visa és a Mastercard. Ezek a megállapodások kedvezményeket vagy speciális feltételeket is tartalmazhatnak, amelyek eltérő rendszerdíjakat eredményezhetnek.
  2. Tranzakció típusa és volumene
    A feldolgozott tranzakciók típusa és mennyisége szintén hatással van a díjakra. Nagyobb volumenű tranzakciók esetén a bankok gyakran kedvezőbb díjakat tudnak kialkudni, mivel a nagyobb forgalom jobb tárgyalási pozíciót biztosít számukra.
  3. Kockázati tényezők
    A bankok eltérő kockázati profilokkal rendelkezhetnek, ami szintén befolyásolja a rendszerdíjakat. Magasabb kockázatú tranzakciók esetén a bankok magasabb díjakat számíthatnak fel, hogy fedezzék a potenciális veszteségeket.
  4. Szolgáltatási szint
    A bankok által nyújtott szolgáltatások szintje és minősége is eltérő lehet, ami szintén hatással van a díjakra. Például egy bank, amely gyorsabb és biztonságosabb tranzakciókat kínál, magasabb díjakat számíthat fel.
  5. Piaci verseny
    A piaci verseny is jelentős szerepet játszik a díjak alakulásában. Egyes bankok alacsonyabb díjakat kínálhatnak, hogy versenyképesebbek legyenek és több ügyfelet vonzanak. A versenyhelyzet arra ösztönzi a bankokat, hogy kedvezőbb feltételeket biztosítsanak ügyfeleik számára.

Adjon meg néhány adatot vállalkozásáról, és néhány kattintás után megtudhatja, milyen díjjal lehet üzletében POS-terminál!
Vállalkozása jellemzőitől függően a Bank szakértői indikatív ajánlatot adnak, vagy kérésére felveszik Önnel a kapcsolatot egyedi igényfelmérés és ajánlat kidolgozása érdekében.

Kalkulálok

Ha a vállalkozás most alakult vagy az éves árbevétele 50 millió forint alatti

Az évi 50 millió forint árbevétel alatti forgalommal rendelkező vállalkozók részére az OTP Csoport az OTP Mobil Kft. SimplePay – Telefonos POS alkalmazását javasolja.

Mit nyújt a SimplePay – Telefonos POS alkalmazás?

  • A SimplePay - Telefonos POS alkalmazásával már mobiltelefonján is lehetővé teheti vásárlói számára a kártyás fizetést.
  • Egyidejűleg több készüléken is használható az alkalmazás.
  • Teljes körű kereskedői vezérlőpanel (adminfelület).
  • Dedikált IT támogatás és 24/7 ügyfélszolgálat.
  • A megoldás a kártyaelfogadás és az azonnali átutalás előnyeit ötvözi POS-terminál telepítése nélkül. Az applikáció használatával 6 különböző bankfüggetlen fizetési mód érhető el:
    • Érintéses fizetés bankkártyávalA funkció NFC képes és legalább Android 11+ verziót futtató készülékeken érhető el.
    • QR-kódos fizetés bankkártyával (helyszíni fizetés)A vásárló a Simple alkalmazásába mentett kártyájával fizet, a QR kód beolvasásával.
    • Qvik QR-kódos fizetés utalással (helyszíni fizetés)A vásárló mobilbanki alkalmazásával olvashatja be a QR-kódot és hagyhatja jóvá a fizetést. A sikeres tranzakcióról azonnal visszajelzést küldünk.
    • Qvik NFC – érintéses azonnali átutalással (helyszíni fizetés)A vásárló okoseszköze érintésével mobilbanki alkalmazásában fizet utalással, utalási díj nélkül (iOS és Androidon elérhető).
    • Linkes fizetés bankkártyával (távoli és helyszíni fizetés)A vásárló mobilkészülékén, a SimplePay Online fizetési oldalán (úgy, mint internetes vásárlás esetén) teljesítheti a fizetést.
    • Qvik linkes fizetés utalással (távoli és helyszíni fizetés)A vásárló a számára automatikusan kiállított utalási megbízással fizet, amit mobilbanki alkalmazásával tud jóváhagyni. A sikeres tranzakcióról azonnal visszajelzést küldünk.

A SimplePay alkalmazásban utalványkártyával (SZÉP-kártya, egészségpénztári kártya stb.) történő fizetésre egyelőre nincs lehetőség.

Az online ajánlati űrlap kitöltésével a szerződéskötés online történik, nincs szükség személyes egyeztetésre vagy iratok másolására.

Kérjük, további információért látogasson el a Telefonos POS - SimplePay oldalra vagy hívja a +36 1 5100 374 telefonszámot.

Ha a vállalkozás éves árbevétele 51-349 millió forint között van

A honlapon található kalkuláció végén Ön egy indikatív ajánlatot kap. A honlapon időpontot is foglalhat a bankfióki ügyintézéshez, ahol a választott bankfiókban a Bank szakértői további információk alapján egyedi ajánlatot készítenek Önöknek személyesen.

Ha elfogadja az OTP Bank ajánlatát, a bankfióki szerződéskötéshez jelen kell lennie a cég azon képviselőjének, aki a vállalkozás bankszámlája és pénzügyei felett rendelkezik.

A szerződéskötéshez szükséges dokumentumok:

  • Személyazonosító okmányok (személyi igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya)
  • Cégiratok (pl. cégkivonat, egyéni vállalkozói igazolás, őstermelői igazolás),
  • Aláírási címpéldány,
  • Vállalkozói számlaszám igazolása (pl. számlakivonat)
Ha a vállalkozás éves árbevétele 350 millió forintnál nagyobb

A honlapon található kalkuláció végén Ön egy indikatív ajánlatot kap. Ezt követően a Bank szakértői rövid időn belül megkeresik a megadott elérhetőségek egyikén, ahol további információk alapján egyedi ajánlatot készítenek Önöknek.

Ha elfogadja az OTP Bank ajánlatát, akkor a szakértők személyesen keresik fel Önt a szerződés aláírása, valamint a szerződéshez szükséges dokumentumok átadása miatt.

A szerződés aláírását és a szükséges dokumentumok hiánytalan leadását követően POS-terminált 3-4 munkanapon belül Kiszállítja a Magyar Posta futárszolgálata (MPL), vagy a Bank technikusai. A kiszállítás várható időpontjáról értesítést kap a szerződéskötés során megadott elfogadói e-mail címre.

Futáros kiszállítás esetén a készülék üzembehelyezéséről az elfogadóhely gondoskodik a bank által biztosított útmutató alapján. Amennyiben a készüléket a Bank technikusai viszik az elfogadóhelyre, a POS-terminál telepítéséről is gondoskodnak.

Ha a vállalkozás éves árbevétele 350 millió forintnál nagyobb

A honlapon található kalkuláció végén Ön egy indikatív ajánlatot kap. Ezt követően a Bank szakértői rövid időn belül megkeresik a megadott elérhetőségek egyikén, ahol további információk alapján egyedi ajánlatot készítenek Önöknek és végig kísérik a szerződéskötésen.

A szerződéskötéshez mindössze néhány dokumentum szükséges:

  • Személyazonosító okmányok (személyi igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya),
  • Cégiratok (pl. cégkivonat, egyéni vállalkozói igazolás, őstermelői igazolás),
  • Aláírási címpéldány,
  • Vállalkozói számlaszám igazolása (pl. számlakivonat).

A szerződés aláírását és a szükséges dokumentumok hiánytalan leadását követően a POS-terminált 3-4 munkanapon belül kiszállítja a Magyar Posta futárszolgálata (MPL) vagy a Bank technikusai. A kiszállítás várható időpontjáról értesítést kap a szerződéskötés során megadott elfogadóhelyi e-mail címre.

Futáros kiszállítás esetén a készülék üzembehelyezéséről az elfogadóhely gondoskodik a bank által biztosított útmutató alapján. Amennyiben a készüléket a Bank technikusai viszik az elfogadóhelyre, a POS-terminál telepítéséről is gondoskodnak.

Az OTP Csoport tulajdonában levő OTP Mobil Kft. által kínált SimplePay – Online fizetés szolgáltatás webshopjához gördülékeny csatlakozást és kulcsrakész, sokoldalú platformot kínál, olyan kényelmi szolgáltatásokkal, amelyek a gyorsabb fizetési integráció mellett kedvezően befolyásolhatják a vásárló- és tranzakciószámot.

Megnézem a részleteket

Dokumentumok OTP Bankfióki szerződéskötés esetén


A gyakran használt funkciókat videóinkban gyorsan át is tekintheti. Ehhez válassza ki, milyen terminált használ:

A korábbi vagy a jövőben hatályba lépő ÁSZF-eket ide kattintva tekintheti meg.

A korábbi vagy a jövőben hatályba lépő hirdetményeket ide kattintva tekintheti meg.

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.