Mintegy 120 százalékkal emelkedett a fiókon kívüli, az OTP Bank Mobilbankár szolgáltatásának segítségével igényelt hitelfolyósítások összege 2019 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A rendkívül jól felkészített 60 mobilbankárt országszerte a lakáshitelt, vagy jelzáloghitelt igénylők hívhatják házhoz, így az ügyfelek egészen a szerződéskötésig akár a saját otthonukból is intézhetik a szükséges teendőket és mindezt extra díjak nélkül.
Folyamatosan bővülnek az OTP Banknál azok az
innovatív banki megoldások, amelyek segítségével még gyorsabb és kényelmesebb
szolgáltatásokat vehetnek igénybe az ügyfelek. Az egyszerűbb banki ügyek a
hitelintézet internet és mobilbank alkalmazásainak segítségével, míg a
készpénzes tranzakciókat már a készpénz ki-és befizetésre alkalmas okos ATM-ek
segítségével végezhetők el. Az ügyfelek rendkívül hasznosnak tartják a teljesen
online igényelhető személyi kölcsön szolgáltatást, illetve a számlanyitás
lehetőségét is.
A digitális megoldások mellett, akik igénylik a
személyes ügyintézést, de nem szeretnék felkeresni valamelyik fiókot, azok
saját otthonukba, irodájukba is kérhetik az OTP Bank hatvan mobilbankárának
egyikét, ha nagyobb összegű, 10 millió forint feletti lakáshitelre, vagy jelzáloghitelre
van szükségük. A szakemberek országszerte, a hitelfelvételt tervezők
rendelkezésére állnak. Az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, vagy személyesen is „áthívhatják” magukhoz
pénzügyi tanácsadójukat.
Növekvő érdeklődés
A kényelmes
megoldás egyre népszerűbb: a fiókon kívüli, az OTP Bank Mobilbankár
szolgáltatásával igényelt hitelfolyósítások összesített állománya 120
százalékkal emelkedett 2019 első felében a tavalyi év azonos időszakához képest.
„Örömünkre szolgál, hogy a szolgáltatás indulása óta
több ezren ismerték meg és használták ki éves szinten a Mobilbankár szolgáltatásunk
nyújtotta lehetőségeket. A kényelmi szolgáltatás népszerűsége jól látszik az
eredményekből: az elmúlt félévben az OTP Bank hiteleinek közel negyedét a
szolgáltatáson keresztül igényelték ügyfeleink, ez igen jelentős arány. Ez az
eredmény is megerősít bennünket abban, hogy személyre szabott megoldásaink
találkoznak ügyfeleink mindennapi igényeivel” – mondta Vörös
Tamás, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.
Pénzügyi tanácsok: kényelmesen, gyorsan, otthonról
A szolgáltatást igénybevevő ügyfelek a hiteligénylés
során jellemzően két alkalommal találkoznak a mobilbankárukkal. Első alkalommal az igénylő megtudhat minden fontos
részletet a lehetőségekről és folyamatokról. A második találkozón a mobilbankár
segít a dokumentumok összegyűjtésében, igény szerint azok kitöltésében, valamint
közösen átbeszélhetik a hiteligényléssel kapcsolatos további felmerülő kérdéseket,
feladatokat. Ezt követően már nincs más dolga az ügyfélnek, mint egy általa
választott fiókban személyesen aláírni a hitelszerződést.
A Mobilbankár szolgáltatás extraköltséggel nem jár: csak azokat a költségeket kell megfizetni, amelyeket a
hagyományos fióki folyamat során.