Térítésmentesen cseréltük le ügyfeleink egy részének elavult bankkártyáját

Publikálva: 2020. december 3.közérdekű tájékoztatás

Miért cserélt le az OTP Bank több ezer olyan bankkártyát, amelynek érvényessége még nem járt volna le? Hogy az érintett ügyfelek mindenhol gond nélkül fizethessenek új bankkártyájukkal. A régi kártyák érvényessége november 30-án szűnt meg, tehát az érintettek már csak új kártyájukkal vásárolhatnak.

Bizonyos bankkártyákat technikai okokból nem lehetett érintéses fizetésre használni néhány új típusú kártyaleolvasó terminálon – ezért döntött az OTP Bank e bankkártyák cseréjéről. Az érintett ügyelek tavasszal, térítésmentesen kaphatták meg új bankkártyájukat.

Az új kártya PIN kódja, limitjei, TeleKódja és egyéb beállításai, valamint a díjai megegyeztek az ügyfél korábbi bankkártyájának beállításaival, viszont már az új típusú terminálokon is lehetett érintéses fizetésre használni.

Az új kártyával érkezett levélben a hitelintézet arról is tájékoztatta ügyfeleit, hogy a régi bankkártyák érvényességét hamarosan megszünteti. 2020. november 30-a óta tehát az érintett ügyfelek már csak új bankkártyájukat tudják használni.

Azoknak az ügyfeleknek, akiket érintett a változás, nincs más teendőjük, mint aktiválni új kártyájukat. Ha esetleg nem találnák a korábban kiküldött cserekártyáját, az érintettek díjmentesen igényelhetnek új bankkártyát bármelyik bankfiókunkban, vagy a telefonon, a +36 (1) 3 666 000-os szám hívásával.

További információ a kártyacseréről itt található.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.