Telekom Hitelkártya

Most akár 10 000 Ft visszajár élelmiszerbolti vásárlásai után

Telekom Hitelkártya

Miért jó a Telekom Hitelkártya?

  • Őszi akciónkban új Telekom Hitelkártyák esetén jóváírjuk az első két hónapban történt élelmiszerbolti vásárlásai összegének 10%-át, maximum 10 000 forintig. Részletek
  • 5 000 forint összegű Belépési Bónuszt kaphat hitelkártyáján.
  • 5 000 Ft azonnal érvényesülő készülékkedvezményt kaphat a Telekom Hitelkártya igénylésekor vásárolt készülék árából.
  • 0% THM-mel, 24 havi egyenlő részletben fizetheti ki a Telekomnál megvásárolt készüléket.
  • Telekom Hitelkártyával évente akár 50 000 forinttal csökkentheti a Telekomnál vásárolt készülékek árát.
  • Maximum 45 napig kamatmentesen vásárolhat vele.
    Nem kell kamatot fizetnie költései után, ha hitelkártyáját csak vásárlásra használta, és a teljes tartozását visszafizeti a türelmi időszak végéig.
  • Csoportos beszedéssel fizetheti szolgáltatói számláit hitelkártyájával (pl. mobilszámla, közüzemi számlák).
  • Hitelkártyájával vásárolhat az interneten, feltöltheti mobiltelefon-egyenlegét és készpénzt is felvehet.
  • 0 Ft első éves kártyadíj.A bank az első éves kártyadíjat nem számítja fel. Mindaddig 0 Ft marad a kártya éves díja, amíg Ön (kártyabirtokos) a kártyával vagy a hitelszámla terhére tranzakciót nem hajt végre. A hitelkártya igénylésekor a Telekom üzletben vásárolt készülékre beállított részletfizetés nem számít olyan tranzakciónak, ami díjterhelést okoz.

Hogyan gyűjthet Telekom készülékkedvezményt?

  1. 2% készülékkedvezmény


    2% készülékkedvezményt írunk jóvá hitelszámláján a Telekom üzleteiben és online felületein történt vásárlása után.

  2. 1% készülékkedvezmény

    1% készülékkedvezményt gyűjthet egyéb vásárlásával és szolgáltatói számláinak (pl. mobil-, közműszámla) összege után, ha Telekom Hitelkártyájával csoportos beszedéssel fizeti.

  3. év végi visszatérítés

    Évente maximum 50 000 forint készülékkedvezményt gyűjthet, mellyel a Telekom üzleteiben csökkentheti új készüléke árát. A gyűjtött kedvezmény évről évre összeadódhat.


A Telekom készülékkedvezmény egyenlegét kényelmesen nyomon követheti az új OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban is.

Hogyan vehető igénybe Telekom Hitelkártyával 24 havi kamatmentes részletfizetés?

0% THM-mel, 24 hónapos futamidővel törlesztheti a Telekomnál vásárolt készülékét:

  • ha első alkalommal vásárol Telekom Hitelkártyájával készüléket, akkor a hitelkártya-szerződés megkötésekor automatikusan beállítjuk a kamatmentes részletfizetést a megvásárolt készülékre; a törlesztőrészleteket havonta az OTP Banknak kell megfizetnie a Telekom Hitelkártya számlakivonaton feltüntetettek szerint,
  • a második vásárlástól minden alkalommal a hitelbírálatot követően, utólag állítjuk be kártyáján a kamatmentes részletfizetést, ha a Telekom felé 2 év hűséget vállal és Telekom Hitelkártyával fizet.
elérhető hitelkeret

Elérhető hitelkeret

200 000 - 1 000 000 Ft

internetbank

Kövesse nyomon pénzügyeit

az internetbankkal!

teljes hiteldíjmutató

THM (Teljes hiteldíjmutató)

43,6%

Hogyan működik?

  1. Elszámolási időszak

    Elszámolási időszak

    Hitelkártyás költéseit (vásárlásokat és készpénzfelvételeket) a bank 30 napon keresztül összeadja. Ezt az időszakot nevezzük Elszámolási időszaknak. A Telekom Hitelkártya esetén az elszámolási időszak minden hónapban 14-én zárul, ekkor a számlakivonaton – és kérés esetén tájékoztató SMS-ben – a bank értesítést küld a teljes tartozásról, a minimum fizetendő összegről és a fizetési határidőről.

  2. Türelmi időszak

    Türelmi időszak

    A 30 nap után elkezdődik a 15 napos Türelmi időszak, ez idő alatt legalább a minimum fizetendő összeget kell a bank számára visszafizetni. A visszafizetett összeget a türelmi időszak letelte után újra felhasználhatja.

  3. Fizetési határidő

    Fizetési határidő, kamatfizetés

    A türelmi időszak utolsó napja a Fizetési határidő, eddig kell tartozását visszafizetnie. Ön megválaszthatja, hogy tartozását részben (de legalább a minimum fizetendő összeget), vagy teljes egészében visszafizeti. Telekom készülékre beállított kamatmentes részletfizetése, bármelyik visszafizetési lehetőséget is választja (akkor is, ha a minimum fizetendő összeget és akkor is, ha a teljes tartozását fizeti vissza) megfizetésre kerül és kamatmentes marad.
     

    • Kamatmentesen használhatja hitelkártyáját, ha Ön a teljes tartozását rendezi a Fizetési határidőig és az Elszámolási időszakban hitelkártyáját csak vásárlásra használta. Összesen 45 napig használhatja ingyen a bank pénzét, ha az elszámolási időszak első napján költötte el a pénzt, 15 napig használhatja ingyen a bank pénzét, ha az elszámolási időszak utolsó napján költötte azt el.
    • Kamatot fizet, ha Ön úgy dönt, hogy az elköltött összegnek csak egy részét fizeti vissza a Fizetési határidőig (legalább a számlakivonaton feltüntetett minimum fizetendő összeget meg kell fizetni). A kamatot a vásárlás napjától számítja fel a bank a teljes tartozásra.
    • Kamatot fizet abban az esetben is, ha az Elszámolási időszakban hitelkártyáját készpénzfelvételre is használta. Ebben az esetben a készpénzben felvett összeg a készpénzfelvétel napjától kamatozik. Vásárlásai ekkor is kamatmentesek maradhatnak, ha a türelmi időszakban visszafizeti a teljes tartozását (ami magában foglalja a vásárlásokat, a részletfizetés törlesztőrészletét, a készpénzfelvétel összegét, a készpénzfelvétel díját, valamint a készpénzfelvétel összegére jutó kamatot is).
  4. Törlesztés

    Törlesztési módok

    • Csoportos beszedéssel: OTP-s vagy más banknál vezetett bankszámlájáról a tartozás összege (a teljes összeg vagy a minimum összeg) havonta automatikusan átvezetésre kerül hitelkártyaszámlájára. Ebben az esetben nem kell figyelnie a fizetési határidőt, elkerülheti az esetleges késedelmes fizetést. Természetesen a tartozás beszedése csak abban az esetben teljesül, ha a bankszámláján megfelelő fedezet áll rendelkezésre.
    • Átutalással: az átutalását kezdeményezheti OTP-s vagy más banknál vezetett bankszámlájáról, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, bankfiókban vagy az internetbankban.
    • Készpénzbefizetéssel OTP Bank fiókban.
    • OTP Bank fiókban POS-terminálon keresztül.
    • Postahivatalokban POS-terminálon keresztül.
Megnézem a videót

Ki igényelheti?

Ön kizárólag akkor igényelhet Telekom Hitelkártyát, ha

  • elmúlt 23 éves,
  • magyarországi állandó lakcímmel rendelkezik,
  • legalább 3 hónapos folyamatos munkaviszonya van,
  • munkaviszonyból vagy nyugdíjból származó, legalább havi nettó 177 000 Ft rendszeres jövedelme az OTP Banknál vezetett bankszámlájára érkezik,
  • vállalja, hogy a Magyar Telekom Nyrt.-vel elektronikus hírközlési szolgáltatásra 2 év határozott idejű egyedi előfizetői szerződést köt, és ezzel egyidejűleg részletfizetéssel a Telekom üzleteiben forgalmazott készüléket vásárol, ami alkalmas audiovizuális médiaszolgáltatás igénybevételére, kép megjelenítésére és hang lejátszásra,
  • megfelel mind az OTP Bank Nyrt. hitelminősítési eljárásában foglaltaknak, mind a Magyar Telekom Nyrt. fizetőképességi vizsgálata szerinti követelményeknek.

Hogyan igényelheti?

  • Foglaljon időpontot a Telekom weboldalán a hitelkártya értékesítésére kijelölt Telekom üzletbe.

  • A Telekom üzletben megtörténik a hitelbírálat és a szerződéskötés a Telekom szolgáltatásokra és egyidejűleg a Telekom Hitelkártyára.

  • A választott készülék akár azonnal átvehető, ha van készleten az adott üzletben.

  • Hitelkártyáját a bank postázza.


Ha személyes adataiban változás következett be és a bank felé ezt a változást nem jelezte, kérjük, hogy Telekom Hitelkártya igénylése előtt adategyeztetés miatt keresse fel bármelyik OTP Bank fiókot.

Hogyan aktiválja hitelkártyáját?

  1. OTP InternetBankban

    1. A Számlák, bankkártyák menüponton belül kattintson a „Betéti kártyák és hitelkártyák” menüpontra.

    2. Válassza ki a Telekom Hitelkártyáját és kattintson a „Kártya aktiválása” gombra.

    3. Válassza ki és adja meg 4 számjegyű PIN-kódját. A megadott PIN-kóddal aktiválja hitelkártyáját.

    Már használja az új OTP InternetBankot?

    Lépjen be az InternetBankba, majd kövesse a fent leírt lépéseket!

    Még nem használja az új OTP InternetBankot?

    Ha még az OTPdirekt internetbankot használja, lépjen be a szokott módon, és egyszerűen regisztrálhat az InternetBankba.

  2. OTP MobilBankban

    1. A Kártyáim menüponton belül válassza ki az aktiválandó Telekom Hitelkártyát.

    2. Nyomja meg a „Kártya aktiválása” gombot.

    3. Válassza ki és adja meg 4 számjegyű PIN-kódját. A megadott PIN-kóddal aktiválja hitelkártyáját.

    Már használja az új OTP MobilBankot?

    Nyissa meg az alkalmazást a telefonján és lépjen be, majd kövesse a fent leírt lépéseket!

    Még nem használja az új OTP MobilBankot?

    Töltse le a mobilalkalmazást, és egyszerűen regisztrálhat a szolgáltatásra!

  3. Telefonon keresztül

    1. Hívja a +36 (1/20/30/70) 3 666 666 telefonszámot.

    2. Válassza a 2-es (Szolgáltatások lakossági ügyfeleknek), majd ismét a 2-es (PIN-kód megadás hitelkártyához) menüpontot.

    Kövesse az automata utasításait: adja meg kártyaszámát, TelekódjátA TeleKód – ha még nem változtatta meg - az Ön hitelkártyája mögötti hitelszámla utolsó 3 számjegye., a Telekom Hitelkártya igénylésekor megadott telefonszámra SMS-ben megküldött, egyszer használatos azonosító kódot, végül a kiválasztott 4 jegyű PIN-kódot.

Hitelkártya letiltása

Ha hitelkártyáját elvesztette vagy ellopták, a letiltáshoz hívja mielőbb az OTP HelpDesk éjjel-nappal elérhető munkatársait:
plusz+36 (1) 3 666 000

Gondot okoz Önnek, hogy törlessze a hitelét?

Az OTP Bank Adósvédelmi Programja segíthet, ha Önnek problémát jelent a hiteltörlesztés.

Gyakran ismételt kérdések

Igénylés

Ön kizárólag a Magyar Telekom kijelölt üzleteiben igényelhet Telekom Hitelkártyát.

Nem igényelhet. Telekom Hitelkártyát kizárólag azon ügyfeleink igényelhetnek, akik legalább 177 000 Ft összegű jövedelmüket az OTP Banknál vezetett bankszámlára kapják.

Készülékkedvezmény

A hitelszámlán gyűjtött Telekom készülékkedvezményt 1:1 arányban (1 Telekom Hitelkártya készülékkedvezmény = 1 forint) a Magyar Telekom és partnerei üzleteiben tudja beváltani oly módon, hogy a gyűjtött összeg a Telekom üzletekben vásárolt készülék(ek) összegét csökkenti.

Ön főkártyabirtokosként az alábbi módokon tájékozódhat Telekom készülékkedvezmény egyenlegéről:

  • az új OTP Internetbankban és az új OTP Bank Mobilalkalmazásban,
  • a Telekom Hitelkártya számlakivonaton,
  • az OTPdirekt telefonos szolgáltatáson keresztül,
  • személyesen OTP Bank fiókokban vagy Telekom üzletben.

Hitelkeret és költségek

Nem lehet, a Telekom Hitelkártyához tartozó hitelkeretnek legalább 200 000 forintnak kell lennie.

Hitelkártyájával végzett vásárlásait nyomon követheti:

Ha szeretne SMS-t kapni kártyás vásárlásairól, készpénzfelvételeiről vagy mind a kettőről, akkor vegye igénybe az OTPdirekt KártyaKontroll szolgáltatást.
Ha új OTP Bank Mobilalkalmazást használ, a tranzakciókról értesítést (push üzenetet) küldünk Önnek (Digitális üzenetek szolgáltatás).

Igen, az éves kártyadíjat és a zárlati díjat akkor is fizetnie kell, ha nem használja a hitelkártyáját.

Szolgáltatások

Nem, a hitelkártya nem alkalmas pénzátutalásra.

Igen, lehet hitelkártyával is csekket befizetni.

Igen. Ráadásul, ha számláit Telekom Hitelkártyára beállított csoportos beszedéssel fizeti, akkor 1% készülékkedvezményt kap befizetései után. Egy évben összesen legfeljebb 50 000 Ft készülékkedvezményt kaphat.

A felhasznált összeg törlesztése

A felhasznált összeget visszafizetheti átutalással, csoportos beszedéssel, személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy postán.

A fordulónapon nem lehet változtatni. A Telekom Hitelkártya Elszámolási időszaka minden hónap 14-én zárul. Ha ez nem munkanapra esik, akkor a fordulónapot követő első munkanap.

A túlfizetést a bank a tranzakció könyvelésekor a hitelkártya tartozás csökkentésére fordítja. További információt erről személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon kérhet.

A befizetett összeget a bank a tranzakció könyveléséig túlfizetésként tartja nyilván a hitelszámlán, ha a könyvelés megtörtént, az összeg felhasználhatóvá válik. (Ilyen eset akkor fordulhat elő, ha nincs fennálló tartozása, aminek azonnal a törlesztésére fordítódhatna a befizetett összeg.)

Tartozásának mértékéről és a visszafizetés határidejéről tájékozódhat

  • az OTPdirekt internetbankban, az új OTP Internetbankban, az új OTP Bank Mobilalkalmazásban és
  • az OTPdirekt telefonos szolgáltatásán keresztül.

Ha tartozásáról érdeklődne, vagy nem tudta időben befizetni azt, hívja kollégánkat +36 (1) 366 6666-os telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba.

A felszámított díjak és kamatok miatt előfordulhat, hogy Ön túllépi a hitelkeretét.

A határidőn belül vissza nem fizetett tartozásra kamatot, valamint késedelmi kamatot és díjat számítunk fel. Ezért kérjük, hogy ha gondot okoz Önnek, hogy törlessze tartozását, akkor

Panasz

A Telekom Hitelkártya termékkel kapcsolatos megkeresések megválaszolása az OTP Bank Nyrt. hatáskörébe tartozik. Kérjük, észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken keressen bennünket:

  • Honlapon: benyújthatja panaszát a Kapcsolat oldalon
  • Személyesen: a honlapon település vagy irányítószám alapján megtalálja az Önhöz legközelebb eső bankfiókokat, ahol közvetlenül, személyesen tudja intézni ügyeit
  • Telefonon:
    • +36 (1) 3 666 388 (Központi szám, banki munkanapokon 8-20 óráig)
    • +36 (1) 3 666 000 (Bankkártya HelpDesk szolgáltatás)
  • E-mail-en:

A Telekom készülékével kapcsolatos észrevételei kapcsán az alábbi lehetőségek közül választhat: a Magyar Telekom levelezési címén postai úton, a http://www.telekom.hu/irjonnekunk felületen online, a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton a +36 1 265 921 és a Telekom mobil hálózatból díjmentesen hívható plusz1414 hívószámon.

A hitelkártya-szerződés felmondása

Hitelkártya szerződését bármikor bármelyik bankfiókunkban megszüntetheti.

Ha felmondja hitelkártya-szerződését, akkor a fennálló teljes tartozását vissza kell fizetnie.

Kérje kollégáink segítségét személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy hívjon minket a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon.

A hitelkártya letiltása

Akkor tiltjuk le a hitelkártyáját, ha

  • az Ön tartozása elér egy bizonyos szintet, és
  • Ön nem értesített minket arról, hogy törlesztési nehézségei vannak, vagy
  • kártyájával visszaélnek, ebben az esetben újat küldünk Önnek.

A letiltásról levélben értesítjük Önt.
Kérdés esetén hívja kollégánkat a plusz+36 (1) 366 6666-os telefonszámon!

A letiltott kártyát nem tudja újra aktiválni, ebben az esetben Önnek pótkártyát kell igényelnie.

A tájékoztatás nem teljes körű. A Telekom Hitelkártya aktuális feltételeit a Hirdetmény a Telekom Hitelkártyáról című hirdetmény tartalmazza. A bank a hitelbírálat és a kondíciók módosításának jogát fenntartja.

Hirdetmények, üzletszabályzatok és szerződésminták

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.