Ha Ön az OTP Bank ügyfele és fizető félként problémája akadt a qvik fizetés során, kifogásait (pl. duplán terhelt vagy hibás összeg; hibás, késedelmes vagy téves teljesítés; vásárlástól elállás, stb.) az alábbi űrlap kitöltésével, valamint a keletkezett dokumentumok csatolásával jelezheti, ha a problémát nem sikerült rendezni a partnerrel (aki az Ön fizetését fogadta).
A qvik fizetés szolgáltatásról itt olvashat bővebben.

A qvik fizetés kifogáskezelési eljárásáról itt olvashat bővebben.

A Hozzájáruló nyilatkozatot itt éri el. Kérjük, töltse le és kitöltve, aláírva csatolja a dokumentumot! Ennek hiányában bankunk nem indíthatja el az eljárást.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.